دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
23 خرداد 1396 - 15:52
فرمانده مرزبانی ناجا خبر داد:

دستگیری عاملان شهادت ۸ مرزبان جنوب شرق ایران

فرمانده مرزبانی ناجا از دستگیری تعدادی از تروریست‌ها در مرزهای جنوب شرق و شمال غرب کشور که دو نفر از آنان، عاملان اصلی شهادت 8 مرزبان در سال 94 بودند، خبر داد.
کد خبر : 187188

به گزارش گروه رسانه‌های دیگر خبرگزاری آنا از ایسنا، سردار قاسم رضایی گفت: این دو تروریست وابسته به گروه تروریستی جیش الظلم هستند که در جنوب شرق کشور در منطقه جنوب سیستان و بلوچستان دستگیر شدند.


وی افزود: این دو تروریست در سال 94 در به شهادت رساندن 8 مرزبان کشور، گروگانگیری 5 مرزبان و شهادت یکی از آنان در پاکستان ، نقش عمده داشتند.
رضایی خاطرنشان کرد: در شمال غرب کشور هم به سرنخ‌های جدیدی رسیدیم که دنبال می‌کنیم.
وی با اشاره به فشار دولت و مردم عراق و سوریه بر پیکر تروریست‌های داعش البته با کمک‌های مستشاری ایران اسلامی گفت: قدرت داعش در منطقه مضمحل و به فضل الهی رو به نابودی است.
رضایی افزود: دست دادن دو نیروی دفاعی و پاک کننده تروریست عراق و سوریه در مرزهایشان به این معناست که دیگر جایی برای تروریست در منطقه وجود ندارد.
وی گفت: در چنین شرایطی نقش جمهوری اسلامی ایران در مبارزه جدی با تروریست برای داعش گران تمام شده است و لذا دست به یک عملیات کور در ایران می‌زند که البته جوابش را گرفت.
رضایی به عمق امنیت در مرزهای کشورمان اشاره کرد و افزود: به واسطه آرمان انقلاب اسلامی مرزنشینان به مثابه نیروهای مرزبانان ما عمل می‌کنند.
وی گفت: عملکرد ما اُنیفرم پوشان و مرزنشینان در کنار هم می‌شود نیروی مرزبانی جمهوری اسلامی ایران که به همین جهت عمق امنیت مرزهای ما در دو سوی خط مرزی وجود دارد.
رضایی به نشست مشترک و برگزاری نماز وحدت نیروهای مرزبانی با علماء، خانواده‌های شهداء ، جانبازان و مردم شجاع پاوه اشاره کرد و افزود: امام جمعه پاوه که از رزمندگان مدافع انقلاب است در این مراسم از وحدت و انسجام اقوام و مذاهب ایران اسلامی سخن گفت.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته