دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
24 خرداد 1396 - 09:06
مدیرکل عتبات سازمان حج و زیارت خبر داد

اعزام ۲۱ هزار نفر در نیمه دوم ماه مبارک رمضان به عتبات عالیات

مدیرکل عتبات سازمان حج و زیارت از استقبال گسترده زائران عتبات در ماه مبارک رمضان یاد کرد و گفت: در این دوره از اعزام‌ها، ۲۱ هزار نفر به عتبات عالیات سفر می‌کنند.
کد خبر : 187182

محسن نظافتی، مدیرکل عتبات سازمان حج و زیارت در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری آنا در خصوص اعزام کاروان زائران به عتبات عالیات در ماه مبارک رمضان اظهار کرد: بخشی از اعزام‌های زائران در نیمه اول ماه مبارک رمضان صورت گرفت که البته اعزام زائران به‌دلیل بازسازی و نظافت هتل‌ها بسیار محدود انجام شد و فقط 2 هزار نفر به عتبات عالیات اعزام شدند.


وی افزود: بخش دیگری از اعزام کاروان‌ها به عتبات عالیات از 17 خرداد آغاز و تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه دارد. هم اکنون اعزام‌های نیمه دوم ماه مبارک رمضان در حال انجام است و در این مدت حدود 21 هزار نفر به کربلا، نجف و کاظمین سفر می‌کنند.


نظافتی از استقبال گسترده زائران عتبات در ماه مبارک رمضان یاد کرد و گفت: در ایام شب‌‌های قدر حرم‌های کربلا، نجف، کاظمین، مسجد سهله و مسجد کوفه برای زائران برنامه‌های ویژه‌ای در نظر گرفته‌اند.


مدیرکل عتبات سازمان حج و زیارت در مورد تعداد روزهای حضور زائران در عتبات عالیات اظهار کرد: سازمان حج وزیارت برای ایام ماه مبارک رمضان بسته‌های یک هفته‌ای، 10 روزه، 12 روزه و 15 روزه را برای زائران در نظر گرفته که اکثر زائران امسال در اعزام‌های ماه مبارک رمضان اعزام‌های یک هفته‌ای را انتخاب کرده‌‌اند.


مدیرکل عتبات سازمان حج و زیارت درباره قیمت سفرهای ماه مبارک رمضان به عتبات عالیات گفت: در ماه مبارک رمضان قیمت سفرهای یک هفته‌ای عتبات عالیات نسبت به ایام قبل کاهش 25 تا 40 درصدی داشته است و فقط قیمت سفرهای 10 یا 12 روزه حدود 30 درصد افزایش دارد که این موضوع نیز به خاطر افزایش تعداد روزها و خدمات است.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته