دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
29 ارديبهشت 1394 - 10:51

تشکل دانشجویی «اتفاق» واحد شهرضا رتبه نخست جشنواره ملی نوآوری‌های فرهنگی دانشجویان را از آن خود کرد

مجموعه دانشجویی «اتفاق» دانشگاه آزاد اسلامی شهرضا رتبه نخست جشنواره ملی نوآوری‌های فرهنگی دانشجویان، «از باران تا رویش»، را از آن خود کرد.
کد خبر : 18713

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، این مجموعهٔ دانشجویی با شرکت در جشنوارهٔ ملی نوآوری‌های فرهنگی دانشجویان «از باران تا رویش» که از سوی معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی کشور و به میزبانی جهاد دانشگاهی استان البرز برگزار شده است، موفق به کسب رتبهٔ نخست در بخش «ساختار نوآورانهٔ فرهنگی» این جشنواره شد.


۴۰۰ اثر و فعالیت از دانشجویان، تشکل‌های دانشجویی، انجمن‌های علمی، کانون‌های فرهنگی و هنری، جمعیت‌ها و NGOهای مختلف دانشجویی دانشگاه‌های سراسری، آزاد، جهاد دانشگاهی، علمی و کاربردی، پیام نور و... از سراسر کشور در زمینه نوآوری و کارآفرینی‌های فرهنگی اجتماعی و هنری به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده بود که از این میان، مجموعه دانشجویی «اتفاق» موفق به کسب رتبه نخست ساختار نوآورانهٔ فرهنگی این جشنواره شد.


پس از مجموعهٔ دانشجویی «اتفاق» دانشگاه آزاد اسلامی شهرضا، گروه فرهنگی هنری «فرکتال» از دانشگاه علمی کاربردی جهاد دانشگاهی کرج و انجمن علمی- دانشجویی «جامیکا» از دانشگاه علمی کاربردی جهاد دانشگاهی الزهرا به طور مشترک به عنوان رتبهٔ دوم و کانون دانشجویی حس هفتم دانشگاه فردوسی مشهد، انجمن علمی دانشجویی پژوهش هنر و انجمن علمی دانشجویی مطالعات زنان دانش دانشگاه تربیت مدرس، انجمن علمی دانشجویی تاریخی دانشگاه خوارزمی، خیریه «ژیوار» دانشگاه آزاد اسلامی تهران جنوب و کانون فردوس ملل دانشگاه شهید بهشتی به طور مشترک رتبهٔ سوم بخش «ساختار نوآورانه فرهنگی» این جشنواره را به خود اختصاص دادند.


مجموعهٔ دانشجویی «اتفاق» به عنوان نخستین تشکیلات رسانه‌ای- دانشجویی کشور با دارابودن رادیو دانشجویی «اتفاق»، تلویزیون دانشجویی «اتفاق»، نشریه دانشجویی «اتفاق»، هیئت مذهبی دانشجویی «علمدار» و همچنین راه‌اندازی و احداث یک مجتمع رسانه‌ای دانشجویی مشتمل بر یک استودیو رادیویی، یک استودیوی تلویزیونی کروماکی، یک دفتر تحریریه نشریه، و دفا‌تر واحد خواهران خود در سطح دانشگاه توانسته است از سال ۱۳۹۰ تاکنون بالغ بر یک هزار و پانصد نفر از دانشجویان این واحد دانشگاهی را به عضویت در تشکیلات خود درآورد و در جشنواره‌های ملی و استانی مختلف رتبه‌های بر‌تر بخش‌های گوناگون را از آن خود کند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته