دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
29 ارديبهشت 1394 - 09:50

عبدالله ویسی: می‌خواهم کار کی‌روش را انجام دهم/ فوتبال خوزستان به استقلال نیاز دارد

سرمربی استقلال خوزستان گفت : بازیکنانم به خوبی از حساسیت بازی مقابل مس کرمان باخبرند. به اعتقاد من این تیم حریف سرسخت‌تری از پیکان است.
کد خبر : 18693

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا، عبدالله ویسی بعد از موفقیتی که با صبا قم به دست آورد خود را به عنوان یک مربی جوان به فوتبال ایران معرفی کرد، اما عطش ویسی در کسب موفقیت در عرصه مربیگری خیلی زود فرو نشست. او بعد از جدایی از صبا به پیکان رفت که همان سال به دسته پایین تر سقوط کرد. بعد به استقلال خوزستان پیوست تا به لطف نتایجی که رقبا رقم زدند بتواند در لیگ برتر باقی بماند. اما امسال تیم ویسی که حرکت سینوسی در جدول داشت به لبه پرتگاه نزدیک شده است و تنها راه نجاتش پیروزی در بازی رفت و برگشت پلی آف برابر مس کرمان است.


ویسی که مشکلات مالی تیمش را از موثرترین دلایل ناکامی های این فصل می داند در این رابطه به «آنا» گفت: «به دلیل بازی مهمی که سوم خرداد ماه در اهواز برابر مس کرمان داریم ترجیح می دهم که در خصوص گذشته صحبت نکنم. تیم ما دو بازی سخت و دشوار مقابل شاگردان میثاقیان دارد. به همین دلیل حق نداریم که تمرکز خودمان را معطوف مسائلی کنیم که در حال حاضر نمی توانند به ما کمکی بکنند.»


وی افزود: «دلیل زیادی در ناکامی استقلال خوزستان نقش داشته است، اما به اعتقاد من به خاطر شرایطی که پیش روی ما است نمی توان به آنها اشاره کرد. نتیجه بازی رفت در اهواز بقای ما رادر لیگ برتر رقم می‌زند. من به خوبی می دانم که اگر نتوانیم کار را در اهواز یکسره کنیم در کرمان با مشکلات زیادی روبرو خواهیم شد. از بدشانسی‌های ما است که بازی رفت باید در اهواز برگزار شود. در هر صورت باید با این شرایط کنار آمد و خودمان را مهیا این بازی سخت کنیم.»


سرمربی استقلال خوزستان در ادامه گفت:«بازی با مس کرمان به مراتب سخت تر از بازی با پیکان است. رویارویی با تیم‌هایی که از دسته پایین‌تر می آیند به دلیل انگیزه چند برابری که دارند بسیار دشوار است. پیش از تمرین هم به بازیکنان گفتم که اگر حریف را به خاطر اینکه از دسته پایین تر به این مرحله راه یافته دست کم بگیرند سقوط خواهیم کرد.»


وی افزود: «موفقیت در هر مسابقه‌ای به انگیزه بالای بازیکنان مربوط می‌شود. ایجاد انگیزه کاری است که کی‌روش در تیم ملی انجام داده است و من قصد دارم همین کار را در تیمم انجام دهم. وقتی تیمی یکدل و باانگیزه باشد قادر است هر حریفی را شکست دهد و من از بعد از بازی با پیکان در تلاشم که تیم به این باور برسد.»


ویسی در پایان صحبت‌هایش با اشاره به اینکه تیمش در لیگ برتر خواهد ماند گفت: «فوتبال خوزستان به حضور استقلال در لیگ برتر نیاز دارد. خوزستان آنقدر در این زمینه پتانسیل دارد که حتی می تواند چند تیم در لیگ برتر داشته باشد. امیدوارم با حمایت اهوازی ها و تلاش بازیکنان بتوانیم کار را در زمین خودمان یکسره کنیم.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته