دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
29 ارديبهشت 1394 - 09:21

آمادگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ماهشهر برای برگزاری نیمسال تحصیلی تابستان۹۴

معاون آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرماهشهر از برگزاری نیمسال تابستان ۹۴ این واحد دانشگاهی برای همه مقاطع تحصیلی خبر داد.
کد خبر : 18687

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، مهندس روح اله نمازی گفت: مدت زمان برگزاری نیمسال تحصیلی تابستان هشت هفته و تعداد واحدهای درسی قابل ارائه برای دوره‌های کاردانی و کار‌شناسی تا سقف ۱۰ واحد، برای دوره کار‌شناسی ارشد تا سقف ۶ واحد و برای دانشجویان مقطع دکتری تا سقف ۴ واحد درسی است.


معاون آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندر ماهشهر خاطر نشان کرد: دانشجویان دارای معدل بالا‌تر از ۱۷ در نیمسال قبل و دانشجویانی که در نیمسال تابستان۹۴ فارغ التحصیل می‌شوند مجاز به اخذ ۱۲ واحد درسی و همچنین دانشجویان مقطع ارشد نیز مجاز به اخذ ۶ واحد درسی از گروه عمومی و تخصصی هستند.


وی با توجه به آمادگی کامل این واحد دانشگاهی برای برگزاری نیمسال تحصیلی تابستان در سال جاری افزود: سه دانشکده مهندسی شیمی، مهندسی برق و کامپیو‌تر و مهندسی پلیمر با ارائه همه دروس تخصصی و عمومی تئوری و عملی آماده پذیرش دانشجویان میهمان از دیگر واحدهای دانشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی خواهند بود.


معاون آموزشی واحد بندرماهشهر با تذکر به دانشجویان درباره رعایت پیش نیاز و هم نیاز در انتخاب واحد ترم تابستان و اینکه نیمسال تابستان مشروطی ندارد بیان کرد: دانشجویان مقاطع کاردانی و کار‌شناسی که تا سقف ۶ واحد و یا کمتر از آن انتخاب واحد کنند، نصف شهریه ثابت و کسانی که بالای ۶ واحد درسی را انتخاب کنند باید دو سوم (۳/۲) شهریه ثابت را پرداخت کنند.


وی با توجه به زمان انتخاب واحد ترم تابستان و اینکه دانشجویان تنها یک درس از گروه معارف را می‌توانند اخذ کنند (به غیر از فارغ التحصیلان ترم تابستان) خاطر نشان کرد: انتخاب واحد نیمسال تابستان ۹۴ دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرماهشهر در روزهای شنبه و یکشنبه ۶ و ۷ تیرماه برگزار و بازه برگزاری کلاس‌های درسی از دوشنبه هشتم تیر لغایت یک شهریور 94 خواهد بود. همچنین امتحانات این نیمسال از تاریخ دوم لغایت نهم شهریور برگزار می شود.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته