دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
22 خرداد 1396 - 14:47
ملکی در گفت‌و‌گو با آنا:

تمهیدات آتش‌نشانی برای بازی فوتبال ایران و ازبکستان/ استقرار 50 آتش‌‌نشان در استادیوم آزادی

سخنگوی آتش نشانی تهران از تمهیدات ویژه‌ این سازمان در بازی فوتبال امشب ایران و ازبکستان خبر داد.
کد خبر : 186807

جلال ملکی، سخنگوی آتش نشانی تهران در گفت‌و‌گو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری آنا با اشاره به حضور آتش نشانان در ورزشگاه آزادی، اظهار کرد: امروز دیدار حساسی بین تیم‌های ایران و ازبکستان برگزار خواهد شد و مثل همیشه وظیفه تامین ایمنی دیدارها به سازمان آتش نشانی تهران سپرده شده است.


ملکی ادامه داد: در همین راستا علاوه بر ایستگاه شماره 20 داخل ورزشگاه آزادی، ایستگاه‌های دیگر نیز در آماده‌باش قرار دارند.


وی افزود: آتش نشانان با استفاده از 3 دستگاه خودرو سنگین، 5 موتورسیکلت و یک گروه کامل نجات از ساعت 20 در پارکینگ‌ها، درهای ورودی و بزرگراه‌های منتهی به ورزشگاه مستقر خواهند شد و تا پایان مسابقه و تخلیه کامل ورزشگاه و عادی شدن تردد در میادین اطراف حضور خواهند داشت.


سخنگوی آتش نشانی تهران تصریح کرد: تعدادی از مدیران ارشد عملیات نیز با خودروهایی که در اختیار دارند در ابن بازه زمانی به صورت سیار در حال گشت زنی خواهند بود.


به گفته ملکی حدود 50 نیروی آتش نشانی در ورزشگاه مستقر هستند.


سخنگوی آتش نشانی تهران تاکید کرد: از تمام حاضران در ورزشگاه تقاضا داریم مانند همیشه همکاری خوبی داشته باشند و در صورت بروز حادثه خونسردی خود را حفظ کنند و مراتب را به سامانه 125 و یا آتش نشانان مستقر در محل اطلاع دهند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب