دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
23 خرداد 1396 - 10:01
در گفت‌وگو با آنا

غفور جهانی: دست‌نشان راه لیگ برتری شدن را بلد است/ به عنوان یک گیلانی از صعود سپیدرود خوشحالم

پیشکسوت ملوان گفت: مساله ملوان با سپیدرود فرق می‌کند؛ چرا زمانی که می‌توانیم دو تیم از گیلان در لیگ برتر داشته باشیم به یک تیم بسنده کنیم؟
کد خبر : 186764

غفور جهانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی آنا، در مورد انتخاب نادر دست نشان به عنوان سرمربی جدید ملوان گفت: «مدیران ملوان در فکر این هستند تا تیم را لیگ برتری کنند و به همین منظور نادر دست‌نشان که سابقه زیادی در لیگ برتری کردن تیم‌ها دارد را برای سرمربیگری ملوان انتخاب کردند. امیدوارم دست نشان بتواند ملوان را هم لیگ برتری کند و کارنامه خوبی را در انزلی به جا بگذارد.»


وی ادامه داد: «دست نشان مربی است که همه بازیکنان لیگ دسته اول را می‌شناسد و می‌داند چه بازیکنانی به درد یک تیم می‌خورند. دست نشان در حال حاضر دنبال بازیکنانی است تا با مبالغ پایین جذب ملوان شوند و بتوانند بازی‌های خوبی در لیگ انجام دهند.»


جهانی در خصوص قطع همکاری ملوان با محمد مایلی‌کهن بیان کرد: «مایلی‌کهن مربی خوبی بود و در ملوان هم نهایت تلاشش را کرد تا تیم را لیگ برتری کند اما متاسفانه یک مشکل داشت و هیچ کس هم دلیل این کارش را نفهمید. مشکل مایلی کهن این بود که دنبال بازیکنان باکیفیت نبود و اعتقاد داشت با همین بازیکنان می‌توانست به لیگ برتر صعود کند. در واقع او باید در نقل وانتقالات نیم فصل بازیکنان باکیفیت‌تری به ملوان می‌آورد تا در نیم فصل دوم به درد تیم بخورند.»


پیشکسوت ملوان در رابطه با حضور دوباره نوری و زارع در این تیم گفت: «پژمان نوری یکی از بازیکنانی است که به درد ملوان می‌خورد و به نظر من اگر در سال گذشته در تیم بود به عنوان رهبر تیم می‌توانست ملوان را لیگ برتری کند. خوشبختانه با حضور دست نشان، نوری هم به جمع بازیکنان ملوان اضافه شد و در تمرینات تیم شرکت کرد. در مورد بازیکنان دیگر مانند زارع و رافخایی هم اطلاع دقیقی از وضعیت این بازیکنان ندارم و باید منتظر نظر سرمربی تیم باشیم.»


وی در خصوص حضور سپیدرود در لیگ برتر فوتبال افزود: «من به عنوان یک گیلانی از صعود سپیدرود به لیگ برتر خوشحال شدم و امیدوارم این تیم بتواند نماینده شایسته‌ای برای فوتبال گیلان در لیگ برتر باشد. اما مساله ملوان با سپیدرود فرق می‌کند و زمانی که می‌توانیم دو تیم از گیلان در لیگ برتر داشته باشیم چرا به یک تیم بسنده کنیم؟»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته