دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
22 خرداد 1396 - 12:15
نشست سخنگوی وزارت بهداشت:(1)

واکنش سخنگوی وزارت بهداشت به گمانه‌زنی‌های تصدی این وزارتخانه

سخنگوی وزارت بهداشت نسبت به گمانه‌زنی‌های مطرح شده در فضای مجازی در مورد انتصاب وزیر بهداشت دولت دوازدهم گفت: تاکنون نه با من و نه با هیچکس دیگر در این مورد صحبتی نشده و با توجه به استقبال مردم انتظار داریم که دکتر هاشمی این پست را پذیرفته و طرح تحول سلامت را ادامه دهند.
کد خبر : 186731

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری آنا، ایرج حریرچی، سخنگوی وزارت بهداشت در نشست خبری با خبرنگاران در مورد گمانه‌زنی‌های مطرح شده در فضای مجازی در مورد احتمال تصدی پست وزارت بهداشت از سوی خود و چگونگی اجرای طرح تحول سلامت اظهار کرد: افرادی که برای وزارت بهداشت مطرح می‌شوند صرفا گمانه‌زنی‌ است و تنها رئیس‌جمهور در این موضوع تاثیر اصلی را خواهند داشت. بر همین اساس به همه توصیه می‌کنم به موارد مطرح شده در فضای مجازی توجه نکنند.


وی ادامه داد: تاکنون در مورد پست وزارت نه با من و نه با هیچ‌کس دیگری صحبت نشده است، اما با توجه به استقبال افکار عمومی، به نظر می‌رسد خود دکتر حسن هاشمی این پست را قبول کند. البته بسیاری از گروه‌ها می‌کوشند که دکتر هاشمی شخصا مدیریت وزارت بهداشت را پذیرفته و ادامه دهند. این گروه تمام تلاش خود را برای ارتقای طرح تحول و ادامه آن انجام خواهد داد.


سخنگوی وزارت بهداشت یادآور شد: با توجه به حمایت‌های رئیس‌جمهور و معاون اول از طرح تحول سلامت، این طرح در دولت بعدی نیز ارتقا و ادامه خواهد یافت زیرا ما معتقدیم هیچ طرحی در کشور نمی‌تواند بدون اشکال باشد. بنابراین تاکید داریم ابتدا ایرادات و اشکالات این طرح حل و در کشور ادامه یابد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته