دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

اعلام مشوق های جدید سرمایه گذاری در منطقه آزاد ارس در بخش گردشگری

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد ارس گفت: مشوق های جدید در حوزه های گردشگری و آموزش است.
کد خبر : 186672

به گزارش گروه اقتصادی آنا از روابط عمومی منطقه آزاد ارس، یوسف داداش زاده با اعلام این خبر گفت: در ادامه حمایت از سرمایه گذاران حوزه های آموزشی و گردشگری، بسته های تشویقی با تخفیف 30 تا 50 درصد در قیمت اراضی به سرمایه گذاران ارایه می شود.


وی افزود: سرمایه گذاران علاقمند به فعالیت در حوزه آموزش، ساخت مدارس غیردولتی و آموزشگاه های آزاد در سطح منطقه آزاد ارس می توانند از بسته های تشویقی و تخفیفی استفاده کنند.


داداش زاده اظهار داشت: در زمینه ساخت مجتمع های تفریحی و شهربازی نیز فراخوانی توسط معاونت فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد ارس منتشر شده است و علاقمندان می توانند بر اساس این فراخوان نسبت به سرمایه گذاری در این حوزه ها، اقدام کنند.


معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد ارس، تاکید کرد: بر اساس شرایط در نظر گرفته شده توسط سازمان منطقه آزاد ارس، شهربازی های جدید ارس و مجتمع های تفریحی باید با استفاده از استانداردهای روز دنیا و متناسب با نیازهای اوقات فراغت و تفریحی مسافران و شهروندان طراحی و اجرا شود.


داداش زاده در ادامه گفت: ظرفیت پیش بینی شده برای شهر بازی ها، حداقل برای 2 میلیون نفر درسال است و این مجتمع های تفریحی باید حداقل دارای 30 دستگاه و وسیله تفریحی باشند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته