دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
28 ارديبهشت 1394 - 21:30
فرمانده نیروی دریایی ارتش:

امیدواریم در سایه امنیت دریایی شاهد توسعه سواحل مکران باشیم

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: حضور در آب‌های آزاد جمهوری اسلامی عرصه پرافتخاری است.
کد خبر : 18656

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری آنا، امیر دریادار حبیب‌الله سیاری با حضور در فرماندهی آموزش تخصص‌های دریایی نداجای رشت در جمع دانش‌آموختگان و فرماندهان این مرکز اظهار کرد: فرماندهی آموزش تخصص‌های دریایی نداجای رشت یکی از راهبردی‌ترین مراکز آموزشی نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران است که بسیاری از تفنگداران دریایی در این مرکز آموزش دیده‌اند و امروزه در آب‌های آزاد برای حفاظت و حراست از مرزهای دریایی حضوری فعال دارند.


وی با تاکید بر اینکه حضور در عرصه آب‌های آزاد جمهوری اسلامی عرصه پرافتخاری است یادآور شد: خوشحالیم که چنان مجموعه قوی را داریم که هم نیروهای متخصص را آموزش داده و هم از نیروهای متخصص و آموزش دیده پشتیبانی می‌کند.


سیاری با قدردانی از فرماندهان این مرکز افزود: فرماندهان این مرکز آموزشی به حق در راستای ارتقای توان تاسیساتی، تجهیزات و... بسیار زحمت کشیده‌اند و این مرکز مهم آموزش‌های دریایی تاکنون رسالت خود را به درستی به انجام رسانده است.


وی ادامه داد: این مرکز در حال آموزش 21 تخصص است و درصد بالایی از پرسنل نیروی دریایی کشور در این مرکز آموزش‌های لازم را می‌بینند و این مرکز از این حیث بسیار برای نیروی دریایی حائز اهمیت است .


سیاری به استانداردهای آموزشی نیروی دریایی و اندازه‌گیری با مقیاس جهانی اشاره کرد و افزود: آموزش‌ها در نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران از استاندارد جهانی برخوردار است.


وی همچنین در اولین دیدار خود با پرسنل فرماندهی آموزش تخصص‌های دریایی نداجا رشت با اشاره به سخنان فرمانده‌کل قوا اظهار کرد: به فرموده فرمانده کل قوا نیروهای مسلح باید طوری عمل کنند که در مقابل هرگونه تهدیدی غافل‌گیر نشوند و توان روحی خود را ارتقا داده و دارای روحیه سلحشوری بوده و در ارتقای بصیرت دینی کارکنان کوشا باشند.


فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران همچنین درخصوص شعار سال 94 گفت: شعار ما در نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران پس از اجرا شدن فرمایشات فرماندهی کل قوا، توسعه سواحل مکران و اقتدار دریایی است.


وی خاطرنشان کرد: آبادانی و توسعه سواحل مکران باعث توسعه اقتصادی و اجتماعی کشورهای دیگر نیز می‌شود و ما امیدواریم در سایه امنیت دریایی شاهد توسعه سواحل مکران باشیم .


در ادامه امیر دریادار حسنی‌مقدم فرمانده آموزش‌های تخصصی دریایی رشت نیز گفت: ما در تلاش هستیم در این مرکز آموزشی علاوه بر آموزش دریادلانی هوشمند و خلاق با عمق دادن به آموزش‌های تخصصی به رسالت خود به درستی عمل کنیم .






انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته