دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
29 ارديبهشت 1394 - 08:32
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس:

تقویت روحیه نشاط و امید در گرو توسعه فعالیت فرهنگی جامعه است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس، تقویت و بالا بردن روحیه نشاط و امید در بین جوانان را در گرو تقویت و توسعه فعالیت‌های فرهنگی در جامعه دانست و گفت: نشریات دانشجویی بستر مناسبی برای تربیت نیروهای کارآمد و خلاق جهت تامین نیروی مورد نیاز نشریات حرفه‌ای استانی و کشوری هستند.
کد خبر : 18655

به گزارش خبرنگار آنا، مهدی باقری در نشست صمیمی خود با اعضای نشریات دانشجویی این واحد دانشگاهی که حائز رتبه برتر نخستین جشنواره نشریات دانشجویی در اصفهان شده بودند، با تاکید بر اینکه نوع فعالیت و رسالت اصلی نشریات دانشجویی باید در راستای اعتلای فرهنگ اسلامی در جامعه و کشور باشد، گفت: دست اندرکاران نشریات باید با در نظر گرفتن چارچوب سیاست های نظام مقدس اسلامی و منویات مقام معظم رهبری فعالیت کرده و با اهدافی معین ایفای نقش کنند.


وی افزایش نشریات دانشجویی و پر بار کردن محتویات آن را از برنامه های آینده این واحد دانست و افزود: این دانشگاه در نظر دارد تا با حمایت و در اختیار قرار دادن امکانات بیشتر به دامنه فعالیت های خود را در این زمینه افزایش دهد و راه را برای ورود جوانان علاقه مند به عرصه رقابت فرهنگی و نشریاتی هموار سازد.


رئیس واحد بندرعباس با قدردانی از زحمات بی شائبه اعضای نشریات، موفقیت اخیر این واحد دانشگاهی را در اولین جشنواره نشریات دانشجویی کشور ستود و گفت: کسب رتبه برتر این جشنواره مرهون همدلی و وفاق شما دانشجویان عزیز است و امید است تا با برنامه ریزی بلند مدت و الگو برداری از دانشگاه های معتبر کشور گام های بلندی در زمینه اعتلای کشور عزیزمان برداریم.


باقری با قدردانی از همه دست اندرکاران فرهنگی این دانشگاه که دانشجویان را مورد حمایت معنوی قرار می دهند، اظهار کرد: شما با شایستگی در این جشنواره مقام کسب کردید و این نشان داد که پتانسیل و استعداد لازم در این واحد دانشگاهی فراهم است و نیاز است تا نسبت به شکوفایی آن تلاش مضاعف شود.


در پایان این مراسم با اهداء لوح سپاس و تقدیم هدیه به دانشجویان شرکت کننده در اولین جشنواره نشریات دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی که توانستند با شایستگی هر چه بیشتر در اردیبهشت جاری در پایتخت فرهنگی ایران- اصفهان ، حائز رتبه ی برتر شوند تجلیل و قدردانی شد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته