دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

اصلاحات دفترچه راهنمای انتخاب رشته کارشناسی ارشد منتشر شد/ آغاز انتخاب رشته از ساعت 20 امشب

سازمان سنجش آموزش کشور از انتشار اصلاحات دفترچه راهنمای انتخاب رشته آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 1396 و آغاز انتخاب رشته از بعدازظهر امروز خبر داد.
کد خبر : 186512

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، همه داوطلبان مجاز به انتخاب رشته‌های آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 1396 می‌توانند از امروز یکشنبه 21 تا روز پنج‌شنبه 25 خرداد به سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org مراجعه و براساس علاقه انتخاب رشته کنند.


همچنین با صدور مجوز پذیرش رشته‌های جدید از سوی دفتر گسترش آموزش عالی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری بعد از انتشار دفترچه راهنمای انتخاب رشته برای برخی از دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی و همچنین با توجه به اعلام موارد اصلاحی از سوی دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی در برخی موارد دفترچه راهنمای انتخاب رشته، داوطلبان باید اصلاحات دفترچه راهنمای انتخاب رشته آزمون کارشناسی ارشد را مشاهده و سپس فرم را تکمیل کنند.


داوطلبانی که علاقه‌مند به انتخاب رشته‌های تحصیلی مراکز و واحدهای دانشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی هستند، باید پس از اعلام نتیجه اولیه آزمون و دریافت کارنامه، برای اطلاع از زمان و نحوه انتخاب رشته در محدوده زمانی 21 خرداد تا 25 همین ماه به سایت مرکز آزمون دانشگاه آزاد اسلامی به نشانی www.azmoon.org مراجعه کنند. انتخاب رشته برای رشته‌های دانشگاه آزاد اسلامی با استفاده از کد دسترسی مندرج در کارنامه اعلام نتایج اولیه آزمون به طور مجزا و از طریق این دانشگاه انجام می‌‌شود.


داوطلبانی که در یکی از رشته‌های دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی یا دانشگاه آزاد اسلامی پذیرفته شوند می‌توانند به دلخواه خود در یکی از موسسات ثبت‌نام و مشغول به تحصیل شوند.


همچنین داوطلبانی که درباره مندرجات کارنامه خود سوال دارند، باید حداکثر تا تاریخ 4 تیر از طریق سیستم پاسخگویی اینترنتی در پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش درخواست خود را ثبت کنند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته