دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
15 بهمن 1393 - 16:11
حجت‌الاسلام یوسفی‌فر در واحد بجنورد:

توهین به ساحت رسول اکرم، بشارتی برای زوال تفکر اسلام‌ستیز غرب است

رئیس دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های آزاد اسلامی خراسان شمالی تصریح کرد: توهین به ساحت مقدس رسول اکرم، بشارتی برای زوال تفکر اسلام ستیز غرب است.
کد خبر : 1865

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از بجنورد؛ در پی اهانت روزنامه فرانسوی شارلی ابدو به پیامبر عظیم الشان اسلام حضرت محمد(ص) هیات رئیسه، اساتید، کارکنان و دانشجویان واحد بجنورد با تجمع در محوطه دانشگاه خشم و انزجار خود را از این اقدام شرم آور و شنیع اعلام کردند.


رئیس دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های آزاد اسلامی خراسان شمالی در این مراسم با توجه به وعده الهی در آیه 5 سوره شریفه قصص مبنی بر پیروزی مستضعفان جهان گفت: اخلاق خوش، مهربانی و رحمت حضرت رسول اکرم(ص) عامل مهم گسترش دین اسلام در سرتاسر جهان است او توانست با اخلاق حسنه و رفتار نیکوی خود انسان ها را به سوی دین اسلام و خداپرستی هدایت و رهنمون سازد.


حجت‌الاسلام حسین یوسفی فر با محکوم کردن اهانت نشریه فرانسوی و با توجه به نامه مقام معظم رهبری به جوانان اروپایی و آمریکای شمالی گفت: نامه مقام معظم رهبری به جوانان اروپایی و آمریکای شمالی رحیمانه ترین و منطقی ترین توصیه از سوی بلندپایه ترین شخص در رهبری جهان اسلام در عصر حاضر است.


در این تجمع بیانیه ای از سوی بسیج دانشجویی واحد بجنورد در محکومیت این اقدام پلید و بی شرمانه قرائت شد که در بخشی از این بیانیه آمده است: توهین و تمسخر همیشه نشانه عجز در منطق و استدلال بوده و همواره امری مذموم و ناپسند محسوب می شود و قرآن کریم مسلمانان را حتی از توهین به بت ها نیز منع کرده اما در روزگار کنونی توهین و تمسخر در قالب های جدید و به صورت جاهلیت ثانی در دنیا به ویژه تمدن غرب رواج یافته و باطن زشت و پلید آن در پوشش کلمات زیبا و عوام فریبی چون آزادی بیان پنهان شده است.


هتک حرمت به حضرت محمد(ص) پیامبر عظیم الشان اسلام در کشوری که خود داعیه آزادی دارد نمایانگر پوچی ادعاهای واهی مستکبران و طرفداران صهیونیسم جهانی است. هر انسان آزاد های هتک حرمت به هیچ یک از صالحین و انبیای خداوند متعال را برنخواهد تافت و بی حرمتی به ساحت مقدس هر دینی امری خلاف اخلاق است.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته