دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
21 خرداد 1396 - 15:16

اهدای لوح تقدیر انجمن بین‌المللی ورزش بانوان به شهریان

انجمن بین‌المللی تربیت بدنی و ورزش بانوان، لوح تقدیر گسترش ورزش بانوان در ابعاد همگانی و قهرمانی این دوره خود را به نایب رئیس اول کمیته ملی المپیک ایران اهدا کرد.
کد خبر : 186489

به گزارش گروه ورزشی آنا از سایت کمیته ملی المپیک، اجلاس انجمن بین‌المللی تربیت بدنی و ورزش بانوان در حالی در دانشگاه «بری» میامی آمریکا برگزار شد که لوح تقدیری از سوی هیئت رئیسه این انجمن به پاس قدردانی از تلاش ها و حمایت های صورت گرفته در گسترش ورزش بانوان ایران در ابعاد قهرمانی و همگانی به رباب شهریان نایب رئیس اول کمیته ملی المپیک ایران و عضو کمیسیون زنان و ورزش آسیا تعلق گرفت.


انجمن بین المللی تربیت بدنی و ورزش بانوان در سال 1949 میلادی تشکیل و در حال حاضر بیش از 40 کشور عضو آن هستند که هدف آن افزایش و ارتقای علایق بانوان جهان در تمامی رده های سنی به ورزش همگانی و قهرمانی است و لوح تقدیر فوق را هر چهار سال یکبار به یکی از زنان این انجمن که مشارکت فعالی در این راستا داشته باشند اهدا می کند.


به همین منظور طی اجلاس اخیری که انجمن بین المللی تربیت بدنی و ورزش بانوان در دانشگاه بری میامی آمریکا داشت از سوی هیئت رئیسه این انجمن لوح تقدیری به شهریان نایب رئیس اول کمیته ملی المپیک که همواره به عنوان عضو مهمی از هیئت اجرایی کمیته ملی المپیک ایران در راستای گسترش ورزش همگانی و قهرمانی بانوان ایران فعالیت داشته است تعلق گرفت.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته