دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

چرا تیم ملی مدیر رسانه‌ای ندارد؟

در حالی که رسانه‌های مختلف خبر از حضور یک فرد پرتغالی به اسم فیلیپه سانتوس به عنوان مدیررسانه‌ای تیم ملی داده‌اند، مسئولان تیم ملی این خبر را تکذیب می‌کنند.
کد خبر : 186469

به گزارش گروه رسانه‌های دیگر خبرگزاری آنا از ورزش سه، در حال حاضر امور مربوط به رسانه و ارتباط بازیکنان زیرنظر کارلوس کی‌روش و با هماهنگی سانتوس و بامداد میرزایی انجام می‌شود اما این یک موقعیت موقتی است و با انتخاب مدیررسانه‌ای تیم ملی این شرایط تغییر خواهد کرد.





تیم ملی فوتبال ایران در راه صعود به جام جهانی 2018 روسیه تمرینات خود را در تهران در شرایطی برگزار می‌کند که کارلوس کی‌روش پس از مجادلات دی ماه گذشته با برانکو ایوانکوویچ سرمربی پرسپولیس از همیشه منزوی‌تر است و کمتر روی خوشی به رسانه‌ها نشان داده و خود را در معرض گفت‌وگو قرار داده است.



وی که در صورت پیروزی در دیدار فردا ماموریت خود را در تهران نهایی خواهد کرد، در ماه‌های گذشته کادر خود را به طور کامل پرتغالی کرد و همه عناصر ایرانی به جز آرین قاسمی را از اطرافیان خود کنار گذاشت اگرچه چهره‌هایی مثل جواد نکونام، مهرداد خانبان، مارکار آقاجانیان و محسن معتمدکیا نیروهای وفاداری به وی محسوب می‌شدند.



در یک ماه گذشته، فدراسیون فوتبال برای حضور یک روزنامه‌نگار ورزشی به عنوان مدیررسانه‌ای جلساتی را با کی‌روش برگزار کرده اما سرمربی تیم ملی زیربار حضور فرد مورد نظر فدراسیون نرفته است. به هرحال اگر کی‌روش به کار خود در ایران ادامه دهد در مورد حضور ایرانی‌ها و استفاده از آنها باید تصمیم نهایی را بگیرد تا از وضعیت موقتی فعلی فاصله بگیرد.



انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب