دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
20 خرداد 1396 - 14:06

درخواست وزیر ورزش از افتخاری برای بررسی شکست استقلال مقابل العین

وزیر ورزش و جوانان از مدیر عامل استقلال خواست با وجود موفقیت های زیاد این تیم در دو فصل اخیر لیگ برتر و شکست تیم های مطرح آسیایی علت حذف آبی‌ها از لیگ قهرمانان آسیا ، بررسی عمیق و آسیب شناسی شود.
کد خبر : 186169

به گزارش گروه ورزشی آنا از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، سیدرضا افتخاری مدیرعامل باشگاه استقلال با حضور در وزارت ورزش و جوانان با سلطانی فر دیدار و گفت‌و‌گو کرد.
در این دیدار که دو ساعت به طول انجامید سلطانی فر با اشاره به موفقیت های متعدد باشگاه استقلال با حضور جوانانش و به رغم محدودیت بین المللی در جذب بازیکن،از مدیر عامل استقلال خواست حذف این تیم از لیگ قهرمانان آسیا را به طور جد بررسی و آسیب شناسی کند.
وزیر ورزش و جوانان گفت:«مقام سومی سال گذشته و مقام دومی لیگ برتر امسال، پیروزی در داربی ، شکست التعاون عربستان در مرحله گروهی و حذف السد قطر با وجود همه ستارگانش در مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا موفقیت های ارزنده تیم استقلال بوده است و چرا باید علیرغم شکست العین در یک هشتم نهایی این رقابتها در تهران ، در بازی برگشت در امارات با آن نتیجه دور از انتظار حذف شود؟»
در ادامه این نشست افتخاری مدیر عامل استقلال گزارش کاملی از اقدامات و فعالیت های صورت گرفته در دوران مدیریت خود شامل تعیین تکلیف پرونده های گذشته در فیفا، پیگیری مطالبات بازیکنان، وضعیت بدهی های مالیاتی باقیمانده از گذشته، توسعه و تقویت تیم های پایه استقلال، آماده سازی و بازسازی ورزشگاه امام رضا (ع) و کمپ استقلال با همکاری بخش خصوصی ارائه کرد.
از دیگر موضوعات مطرح شده در این نشست، برنامه های جاری باشگاه برای فصل آینده، همکاری بیشتر با سامانه 3090،جذب بازیکنان جدید و موثر، استفاده از امکانات و منابع بخش خصوصی برای درآمد پایدار و عدم وابستگی به بودجه دولتی و ترمیم هیات مدیره تا پایان خردادماه بود.
سلطانی فر در پایان این نشست از افتخاری خواست در فصل جدید نقاط ضعف را برطرف کند و رضایت هواداران را که برای ما بسیار مهم است، بیش از گذشته بدست آورد
وزیر ورزش و جوانان همچنین از اینکه باشگاه استقلال توانست برای اولین بار هشتاد درصد مطالبات بازیکنان و کادر فنی و حقوق کارکنان را پرداخت کند و مدیرعامل باشگاه نیز بدهی برای استقلال ایجاد نکرده است، تشکر کرد.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته