دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
28 ارديبهشت 1394 - 16:05
یک کارشناس رسمی دادگستری مطرح کرد:

انتخاب معاون اجتماعی ناجا به عنوان سخنگو یک حرکت هوشمندانه است

یک کارشناس رسمی دادگستری گفت: بنظر می رسد انتخاب معاون اجتماعی ناجا بعنوان سخنگو کاملا هوشمندانه بوده زیرا تمام ابزارهای رصد اجتماعی و آموزش همگانی و مشارکت عمومی و مشاوره و مددکاری و از همه مهمتر اطلاع رسانی و ارتباطات در این حوزه جمع شده است.
کد خبر : 18608

به گزارش گروه اجتماعی آنا، رضا غنی لودر عضو هیئت علمی و کارشناس رسمی دادگستری با اشاره به اینکه در دنیای رسانه ای مدرن سخنگویان نقش مهمی در اطلاع رسانی و تنویر افکار عمومی دارند، گفت: پیام تعیین سخنگو از سوی نیروی انتظامی به جامعه مخاطب بیانگر احترام و آگاهی از مطالبات افکار عمومی در پیشبرد حوزه های مشارکتی و تعاملی است.


وی افزود: نیروی انتظامی بعنوان پر ارتباط ترین نهاد حاکمیتی و سرانگشتان اقتدار ملی در عرصه امنیت داخلی، با امنیت عمومی که یکی از اساسی ترین دغدغه های ملت ها و دولت ها در تمامی ادوار تاریخی بشر سر و کار دارد.


رضا غنی لو در ادامه داد: نعمت امنیت بقدری گرانبهاست که خداوند رحمان در سوره «قریش» بر اهالی مکه بواسطه ایمن شدن آنها از گرسنگی و خوف منت می گذارد و پیامبر از آن بعنوان نعمت مجهول که اهمیت آن در نبودش نمایان می شود نام می برد.


این کارشناس رسمی دادگستری اضافه کرد: اگر امنیت را از اساسی ترین نیازهای بشری بدانیم و احساس امنیت را از خود آن، مهمتر و آن را تابعی از اخبار و رویدادهای محیطی، ابتکار سردار فرمانده جدید ناجا در تعیین سخنگو آن‌هم برای اولین بار در تاریخ پلیس ایران را می توان به فال نیک گرفت چون اطلاع رسانی صحیح در مواردی که بعلت بی تقوایی رسانه های غیر رسمی و یا مخالف موقتا مورد توجه واقع و کنش های احتمالی را دامن می زنند می تواند ابهام زدایی و روشنگری کند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته