دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
20 خرداد 1396 - 11:07

تاکید نماینده تبریز بر تعاملات مجلسی‌ها برای رای اعتماد به وزرا

عضو فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی با اشاره به تعاملاتی که اخیرا بر سر انتخابات هیات رئیسه مجلس انجام گرفته است، گفت: این تعاملات باید در آینده نیز دنبال شود و تا وزرای شایسته با رای بالا در دولت دوازدهم انتخاب شوند.
کد خبر : 186056

زهرا ساعی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی آنا درباره ترکیب جدید هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی و عدم پذیرش زنان از سوی سایر نمایندگان در آن، گفت: مجلس به یک تعامل سه‌جانبه درباره ترکیب جدید هیات رئیسه رسیده بود که خوشبختانه یک خانم هم در آن حضور داشت.


وی در این باره ادامه داد: با توجه به اینکه یک خانم از سوی فراکسیون زنان مجلس معرفی شده بود و در فراکسیون امید هم رای آورد بود، نام وی را با تعامل سه فراکسیون در فهرست دبیران هیات رئیسه قرار دادیم اما به هر حال بحث رقابت مطرح بود و عده‌ای قائل به لیست نبودند و خارج از لیست کاندیدا شدند.


نماینده تبریز تاکید کرد: آنچه اهمیت دارد، این است که یک خانم در سال دوم مجلس به عنوان نامزد در انتخابات هیات رئیسه مجلس حضور یافت و نسبتا رای خوبی هم کسب کرد. این برای خانم ها فرصت خوبی بود تا خود را در معرض انتخاب قرار دهند. انشاا... در سال های آینده بتوانیم با قدرت بیشتری در انتخابات حضور پیدا کنیم و بالاخره یک خانم را در هیات رئیس مجلس شورای اسلامی مستقر کنیم.


عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه تعاملات اخیر مجلس شورای اسلامی و توافق شکست خورده فراکسیون ها بر سر هیات رئیسه، چه تاثیری بر رای اعتماد مجلس به وزرای دولت دوازدهم می تواند داشته باشد، گفت: به هر حال آنچه در مجلس صورت می گیرد ناشی از توافقات و تعاملات سه فراکسیون و به طور خاص، فراکسیون امید و مستقلین است و به نظرم این تعاملات باید در آینده نیز دنبال شود و در رای اعتماد به وزرای دولت دوازدهم نیز باید به گونه ای عمل شود که وزرای سالم و شایسته ای با رای بالا از سوی مجلس انتخاب شوند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته