دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
18 خرداد 1396 - 14:53

بروجردی: بازجویی از تروریست بازداشت شده ادامه دارد/ تاکید بر ارائه اطلاعات تکمیلی به مردم

رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: بازجویی ها از تروریستی که در حرم امام خمینی(ره) بازداشت شده، ادامه دارد و پس از تکمیل این فرآیند، اطلاعات تکمیلی در اختیار مردم ایران قرار خواهد گرفت.
کد خبر : 185724

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری آنا، علاء الدین بروجردی امروز - پنجشنبه18 خرداد - در جمع خبرنگاران و در حاشیه بازدید از مجروحان به حادثه تروریستی روز گذشته تهران افزود: یکی از تروریست های زنده دستگیر شده، زنی است که در مرقد امام (ره) همدست تروریست های معدوم بوده است و هنوز تحقیقات توسط نیروهای اطلاعاتی ادامه دارد.


وی اظهارکرد: بازجویی‌ها ادامه دارد و پس از تکمیل این فرآیند، اطلاعات تکمیلی در اختیار مردم ایران قرار خواهد گرفت.


نماینده مردم بروجرد در مجلس تصریح کرد: اما روند کار کاملا تحت کنترل است و همانگونه که اعلام کردیم این حادثه تلخ از موضع ضعف دشمن که هدف آنها مشخصا مردم بوده است با الطاف الهی و عملکرد خوب نیروهای انتظامی و اطلاعاتی و سپاه به نتیجه نرسید.


وی هر دو حادثه روز گذشته را تلخ عنوان کرد و ادامه داد: دشمن، صحن مجلس را هدف داشت که فقط توانستند به ساختمان جانبی مربوط به مراجعه کنندگان، ضربه بزنند.


عضو شورای امنیت کشور افزود: این حرکت زبونانه در اراده پولادین ملت ایران اثری نخواهد داشت.


وی یادآور شد: معاون دبیر شورای عالی امنیت ملی، تابعیت این افراد را ایرانی عنوان کرده است. در حقیقت این افراد از داخل کشور جذب گروهک های تروریستی شدند و آموزش دیدند، ولی اطلاعات دقیق به مرور به اطلاع مردم خواهد رسید.


نماینده مردم بروجرد در مجلس درباره ادامه روند عادی برگزاری جلسات مجلس نیز گفت: روز یکشنبه آینده جلسه علنی مجلس طبق اعلام دستور کار هفتگی برگزار خواهد شد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته