دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
18 خرداد 1396 - 15:57
در گفت‌وگو با آنا؛

سرپرست تراکتورسازی: نصیرزاده از کجا می‌داند که آقایی به چه تیمی می‌رود/ گل‌محمدی، بنگر را نمی‌خواهد

کاظم محمودی گفت: با اکثر بازیکنانی که فصل قبل در تراکتورسازی حضور داشتند توافق کردیم و با آنها قرارداد بستیم.
کد خبر : 185719

کاظم محمودی سرپرست تراکتورسازی در گفت‌وگو با آنا در مورد شروع تمرینات این تیم با سرمربی جدید گفت: «گل محمدی از هفته آینده کارش را در تراکتورسازی شروع می‌کند و طبق برنامه سرمربی تیم قرار است اردویی هم برای تیم درنظر گرفته شود اما هنوز مکان و برنامه‌های اردو از طرف گل محمدی به باشگاه اعلام نشده‌ است.»


محمودی در رابطه با وضعیت نقل و انتقالات باشگاه تراکتورسازی بیان کرد: «ما با اکثر بازیکنانی که فصل قبل در تراکتورسازی حضور داشتند توافق کردیم و با آنها قرارداد بستیم اما بازیکنانی مانند خالد شفیعی هم قطعا فصل بعد در تراکتورسازی حضور ندارند. همچنین محمدرضا اخباری هم بعد از اتمام دوران سربازی‌اش باید به سایپا برگردد، البته ما از باشگاه سایپا تقاضا کردیم که با حضور اخباری در تراکتورسازی موافقت کنند که تاکنون جوابی به ما ندادند اما فکر می‌کنم با درخواست ما مخالفت کنند.»


وی ادامه داد: «ما در این فصل بازیکنان زیادی از تیم‌های پایه به تیم بزرگسال می‌آوریم که قطعا حرف‌های زیادی برای گفتن دارند. در خط دروازه‌ هم جای نگرانی نیست و فرزین گروسیان و مهدی محمدیان در تیم حضور دارند که در سال‌های آینده تبدیل به بهترین دروازه‌بان‌های ایران می‌شوند.»


سرپرست تراکتورسازی در رابطه با صحبت‌های مدیرعامل گسترش فولاد که اعلام کرد آقایی به تراکتورسازی نمی‌رود افزود: «سعید آقایی در حال حاضر در اردوی تیم ملی است و هنوز در مورد وضعیت فصل بعدش تصمیم نگرفته‌است.این بازیکن در تمام رده‌های تراکتورسازی بازی کرده‌است و در این باشگاه به یک بازیکن کامل تبدیل شد. او برای رضایتنامه‌اش یک چک شخصی در اختیار باشگاه گسترش قرار داد که باید آن را پاس کند. ما کاری به حرف‌های نصیرزاده نداریم و او نظر خودش را اعلام کرد. نکته جالب این است که مدیرعامل گسترش فولاد از کجا می‌داند که آقایی می‌خواهد در کدام تیم بازی کند؟»


وی در خصوص صحبت‌های وثوق احمدی در مورد محرومیت تراکتورسازی از جذب 3 بازیکن آزاد گفت: «هنوز فدراسیون فوتبال هیچ نامه‌ای در این مورد به ما ارسال نکرد و این خبرها در رسانه‌ها پخش می‌شود و تا زمانی که به صورت رسمی به ما اعلام نشود برای ما ارزش قانونی ندارد.»


محمودی در مورد آخرین وضعیت محسن بنگر در تراکتورسازی افزود: «سرمربی تیم نظر مثبتی روی بنگر ندارد و این بازیکن جایی در ترکیب تراکتورسازی برای فصل بعد ندارد.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته