دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

رضا رشیدپور: نقد نیروهای امنیتی، دور از انصاف است

رضا رشید پور، مجری تلویزیون معتقد است: کسانی که سالهاست آرامش کامل را برایمان ایجاد کرده اند نباید با بهانه های فرصت طلبانه مورد نقد غیر مسئولانه واقع شوند .
کد خبر : 185662

به گزارش گروه رسانه‌های دیگر خبرگزاری آنا، رضا رشید پور در اینستاگرامش نوشت:


حتما در یک روز گذشته پیام تسلیت زیاد خوانده اید. من هم وظیفه می دانم که تسلیت بگویم. به تمام مردم کشورم . مخصوصا خانواده گرامی آن دوازده شهید . مانند شما عکسها و فیلم های زیادی از حادثه را تماشا کردم. این یکی حال عجیبی دارد . مصمم بودن . مقتدر بودن . جان بر کف بودن . پیروز بودن ...
روزهای مهمی را می گذرانیم . بیشتر از همیشه به مفهوم "ملت" بودن نیاز داریم . موج عاطفی این همبستگی ملی را قدر بدانیم و امتداد بدهیم . دشمن مترصد فرصت است و شیطان نیز هم . در این شرایط خاص نقد نیروهای امنیتی دور از انصاف است . کسانی که سالهاست آرامش کامل را برایمان ایجاد کرده اند نباید با بهانه های فرصت طلبانه مورد نقد غیر مسئولانه واقع شوند . همین ها بودند که امروز هم اسلحه به دست گرفته و سینه سپر کردند در برابر گلوله های بی شرم تکفیری ها . باز هم جان دادند تا ما در امان باشیم . مگر چه کم گذاشته اند برایمان؟ یادمان نمی رود شعله های آتش در چهار سوی جهان را . شیطان اگر دستش می رسید هر ساعت دوازده شهید از خاک وطنم می گرفت . پس درود می فرستم به شرف مردانی که پنجه ی خونین دشمن را از ساحت میهنم دور نگه داشته اند . از پشت خاکریز های شلمچه تا پشت پنجره های خانه ی "ملت " خون شهدای دیروز را دلیل مکرر شرافت دلیران این سرزمین بدانیم و در حالی که مظلومیت آنها را فراموش نمی کنیم و مترصد خشکاندن ریشه ی قاتلان آنها هستیم ، هرگز اجازه ندهیم که همان قاتلان بی شرم از روزنه ی تزریق یاس و ترس و اختلاف داخلی به هدفهای ایران ستیزانه ی خود برسند. ما یک" ملت "بزرگ هستیم و بزرگ خواهیم ماند . تا کور شود هر آنکه نتواند دید.
.
#ایران#ملت#تسلیت#تروریسم#تهران#همه_در_کنار_هم

انتهای پیام/

برچسب ها: نیروهای امنیتی
ارسال نظر
هلدینگ شایسته