دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
15 بهمن 1393 - 15:32
دادگان در گفت‌وگو با آنا عنوان کرد

ترسیم چشم‌انداز ورزش دانشگاه آزاد اسلامی در گردهمایی مسئولان تربیت بدنی

معاون ورزش دانشگاه آزاد اسلامی از ترسیم و تشریح چشم‌انداز آینده ورزش دانشگاه آزاد اسلامی در گردهمایی مسئولان تربیت بدنی خبر داد.
کد خبر : 1856

دکتر محمد دادگان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری آنا با توجه به برگزاری گردهمایی مسئولان تربیت بدنی واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی سراسر کشور در واحد شیراز با حضور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در روزهای پنج‌شنبه و جمعه آینده اظهار کرد: 250 نفر از مسئولان و مدیران تربیت بدنی و ورزش دانشگاه آزاد اسلامی در این گردهمایی حضور دارند.


وی گفت: در این گردهمایی چشم‌انداز آینده ورزش دانشگاه آزاد اسلامی، برنامه‌های انجام شده از زمان راه‌اندازی معاونت ورزش دانشگاه تاکنون و برنامه‌های آینده این معاونت تشریح و بیان و درخصوص نوع مسئولیت ها در قبال ورزش دانشگاه و اقدامات انجام شده بحث و تبادل نظر خواهد شد.


معاون ورزش دانشگاه آزاد اسلامی با ابراز امیدواری نسبت به اینکه بتوانیم با این تبادل نظر خروجی خوبی برای ورزش دانشگاه در این گردهمایی داشته باشیم به آنا گفت: 4 کارگروه تخصصی "درآمدزایی و ارزشیابی"،"ورزش همگانی و حرفه‌ای"،" ورزش قهرمانی و "خدمات و تسهیلات دانشجویی" در این گردهمایی تشکیل و موضوعات مربوط بررسی خواهد شد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته