دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
17 خرداد 1396 - 21:50

بازداشت یک زن تروریست در حرم امام (ره)/ شوخی‌های داخل صحن نمایندگان در طول حادثه تروریستی امروز

نماینده قم در مجلس شورای اسلامی گفت: هر چهار تروریست مهاجم به مجلس شورای اسلامی توسط نیروهای امنیتی و یا کمربندهای انفجاری خود به هلاکت رسیده و هیچ کدام از آنها دستگیر نشدند، اما یک زن تروریست در حرم امام راحل بازداشت شد.
کد خبر : 185590

به گزارش گروه رسانه های دیگر خبرگزاری آنا، حجت الاسلام والمسلمین مجتبی ذوالنور عصر چهارشنبه در گفت وگو با ایرنا خاطرنشان کرد: تروریست ها چهار نفر بودند که با لباس زنانه از در مراجعین ویژه زنان وارد مجلس شدند، آنها وقتی در ورودی با ممانعت نیروهای حفاظت مواجه شدند، با یکی از پاسداران درگیر و با شلیک گلوله وی را به شهادت رساندند.


وی ادامه داد: بعد از شهادت پاسدار مستقر در ورودی، تروریست ها وارد مجلس شدند و در مقابل در دوم، یکی از پاسداران با جانفشانی، در بزرگ آهنی که ورودی ساختمان نمایندگان و پارلمان است را بر روی آنها با قفل بست و مانع ورود آنها به پارلمان شد و پس از درگیری به شهادت رسید.


عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت : تروریست ها پس از درگیری و شهادت دو تن از پاسداران از راه پله وارد ساختمان و دفتر کار نمایندگان شدند و تعدادی را شهید و مجروح کردند.


ذوالنور افزود: در ادامه نیروهای امنیتی 2 تروریست را به هلاکت رساندند و 2 تروریست دیگر نیز با کمربندهای انتحاری خود به هلاکت رسیدند.


این نماینده مجلس با بیان اینکه تعدادی از مراجعه کنندگان از سراسر کشور برای رفع مشکلات خود به مجلس نیز در این اقدام تروریستی به شهادت رسیدند، گفت که تروریستها پس از شلیک به مردم و به شهادت رساندن آنها، تیر خلاص نیز به آنها شلیک کرده اند.


ذوالنور خاطرنشان کرد: اقدام امروز تروریست ها هیچ خللی در روند عادی مجلس ایجاد نکرد و در حالی که در ساختمان کناری درگیری و صدای شلیک گلوله بود ولی در صحن حتی نطق نماینده ای هم کم نشد و مصوبات مجلس به صورت کامل اجرایی شد و تا اذان ادامه داشت.


وی ادامه داد: طبق روال روزهای شنبه نمایندگان در حوزه های انتخابیه خود هستند و یکشنبه نیز از ساعت 9 جلسه علنی است .


در حادثه تروریستی امروز تهران 12 نفر شهید و حدود 40 نفر مجروح شدند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته