دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
17 خرداد 1396 - 10:54
مدیر عامل گسترش فولاد در گفت‌وگو با آنا:

استقلال برای جذب شجاعیان نامه نزده‌ است/ آقایی قطعا به تراکتورسازی نمی‌رود

هوشنگ نصیرزاده گفت: استقلال هنوز درخواست کتبی برای جذب شجاعیان به ما نداده است و کار انتقال این بازیکن به باشگاههای دیگر به مذاکرات آینده بستگی دارد.
کد خبر : 185377

به گزارش خبرنگار ورزشی آنا، باشگاه گسترش فولاد تبریز با جذب لوکا بوناچیچ در این فصل همه نگاهها را به سمت خودش معطوف کرده‌است و مدیران این باشگاه در تلاش هستند تا یک تیم قدرتمند را راهی مسابقات لیگ کنند. هوشنگ نصیرزاده مدیرعامل باشگاه گسترش فولاد در گفت وگو با خبرنگار ورزشی آنا پاسخگوی سوالات ما بوده است.


*گسترش فولاد امسال با مربیگری لوکا بوناچیچ می‌تواند به اهدافش برسد؟


-لوکا مربی بزرگ و بادانشی است که ما هم برای رسیدن به اهدافی که مدنظر باشگاه است او را استخدام کردیم.


* در سال‌های گذشته همیشه نه خطر سقوط گسترش را تهدید می‌کرد و نه به دنبال کسب جام و سهمیه آسیایی بود. هدف‌گذاری باشگاه در این فصل چیست؟


-در ایران همه تیم‌های قبل از شروع لیگ تیم خودشان را برای قهرمانی می‌بندند و دنبال مقام‌های بالای جدول هستند اما ما مقداری منطقی فکر می‌کنیم و هدف ما رسیدن به مکان ششم جدول است.


*در خبرها داشتیم که باشگاه استقلال نامه‌ای برای جذب داریوش شجاعیان برای شما ارسال کرد.


- تاکنون هیچ نامه‌ای برای جذب شجاعیان برای ما ارسال نشده است.


*ولی اینطور که مشخص است قطعا شجاعیان فصل بعد در گسترش نمی‌ماند.


-شجاعیان بازیکن خوبی است و باشگاه‌های زیادی خواهان به خدمت گرفتن او هستند اما باید ببینیم مذاکرات تا کجا پیش می‌رود.


*مثل اینکه شما برای صدور رضایت‌نامه این بازیکن مبلغ یک میلیارد تومان طلب کرده‌اید.


-هنوز هیچ مبلغی برای صدور رضایتنامه شجاعیان مشخص نکرده‌ایم اما باید این را اعلام کنم که قرارداد فعلی شجاعیان با گسترش 850 میلیون تومان است.


*وضعیت سعید آقایی به کجا کشید؟ آیا با این بازیکن به توافق رسیدید؟


-مشکل آقایی با گسترش فولاد یک بحث تخصصی و ورزشی است او اگر می‌خواهد در باشگاه‌های دیگر توپ بزند باید بدهی که به باشگاه دارد را پرداخت کند.


*گویا وی خواهان حضور در تیم تراکتورسازی است؟


- آقایی قطعا دنبال حضور در تراکتورسازی نیست.


*علیرضا نقی‌زاده هم که همچنان علیه باشگاه مصاحبه می‌کند.


-نقی‌زاده اگر می‌خواهد جریمه نقدی نشود باید دست از مصاحبه کردن علیه باشگاه بردارد. در کجای دنیا یک بازیکن هر روز علیه باشگاه مصاحبه می‌کند؟ نقی‌زاده حق انجام مصاحبه را ندارد و در صورت تکرار جریمه نقدی می‌شود.


*گویا امسال برنامه ویژه‌ای هم برای تیم‌های پایه گسترش دارید.


-بله ما روی تیم‌های پایه خودمان حساب ویژه‌ای باز کردیم. پنجشنبه و جمعه هفته جاری هم ستار همدانی و عباس آقایی دو تن از مربیان باشگاه از بازیکنان مستعد تست خواهند گرفت و در صورت قبولی وارد تیم‌های پایه گسترش خواهند شد.


*کار نقل ونتقالات باشگاه به کجا رسید؟


-فصل نقل وانتقالات تازه شروع شد و ما هم در حال مذاکره با بازیکنان مدنظر کادر فنی هستیم.


*دنبال بازیکنان معروف و نامدار هستید؟


-به هیچ وجه دنبال بازیکنان مشهور و گرانقمیت نمی‌رویم. اولویت ما بازیکنان ارزان قیمت اما با کیفیت بالا است. همین داریوش شجاعیان که به یکی از بهترین بازیکنان لیگ تبدیل شد اول کسی او را نمی‌شناخت اما در گسترش فولاد چهره شد.


*شما از وضعیت مذاکره با بازیکنان هم گله‌ گردید که مثلا یک مهاجم پول می‌گیرد که برای باشگاه‌اش گل بزند اما در ازای هر گل پول اضافی می‌خواهد.


- همه این صحبت‌‌ها حقیقت دارد و متاسفانه این مشکل فوتبال ایران است که بازیکن پول می گیرد تا وظیفه‌اش را به درستی انجام دهد اما برای انجام وظایفش باز پول اضافی می‌خواهد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته