دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
17 خرداد 1396 - 09:35
واکنش تند عضو هیات مدیره استقلال به صحبت‌های منصوریان

حسن زمانی: استقلال مربی «رستوران‌دار» و «ساختمان‌ساز» نمی‌خواهد/ ضرر و زیانی برای قطع همکاری با منصوریان نباید پرداخت کنیم/ تلاشم را می‌کنم سرمربی استقلال در فصل آینده خارجی باشد

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال گفت: قرارداد منصوریان با باشگاه استقلال سه ساله بوده و هر سال برای تمدید باید توافق بین طرفین حاصل شود. او یک سال سرمربی استقلال بوده و حق و حقوقش را گرفته است.
کد خبر : 185322

حسن زمانی در واکنش به صحبت‌های منصوریان که گفته بود زمانی را نمی‌شناسم و بگذارید او صبح تا شب مصاحبه کند، به خبرنگار ورزشی آنا، گفت: «بهتر است او سری به مجلس شورای اسلامی بزند تا من را بشناسد. اگر آدرس را بلد نیست به او آدرس بدهید تا بیاید و با یکی از نمایندگان مجلس آشنا شود. تعجب من از این است که او بارها مرا از نزدیک دیده و حالا مدعی است مرا نمی‌شناسد.»


او افزود: «من بارها به خاطر اینکه تیم نتیجه بگیرد نکات فنی را گوشزد کردم و زمانی که مدیرعامل باشگاه از من خواست که به‌خاطر تیم مصاحبه نکنم سکوت کردم و بیش از چهار ماه است که حرفی نزده‌ام. اگرچه منصوریان در همان زمان هم که ما اشکالات تیم را می‌گفتیم هم راه خودش را می‌رفت و توجهی نمی‌کرد. او یک روز عضو هیات مدیره منصوب می‌کرد و یک روز هم مدیرعامل می‌‌آورد. هیچ کس هم که نباید اظهارنظری در مورد مسائل فنی می‌کرد.»


عضو هیات مدیره باشگاه استقلال یادآور شد: «الحمدالله بعد از شکست برابر العین حقانیت حرف‌های من ثابت شد و همه متوجه شدند که تیم دارای چه نقاط ضعفی برابر تیم‌های بزرگ است. من در تمامی صحبت‌های قبلی‌ام هم اگر به نکته‌ای اشاره کردم برای پر کردن عیوب تیم بود که کسی گوش نکرد تا برابر العین باخت تاریخی را تجربه کردیم.»


وی خاطرنشان کرد: «منصوریان بداند که با بی‌ادبی و بی‌حرمتی بزرگ نمی‌شود. من هیچ وقت علیه تیمی که دوست دارم حرفی نمی‌زنم و فقط برای موفقیت تیم نظراتم را می‌گویم. ای کاش برداشت او از حرف‌های من مثبت بود.»


زمانی با اشاره به اولین جلسه هیات مدیره جدید باشگاه استقلال بیان کرد: «اگر من در هیات مدیره جدید باشگاه از سوی وزارت ورزش انتخاب شدم، مطمئن باشید که در نخستین جلسه دستور اول ما رسیدگی به باخت مفتضحانه برابر العین خواهد بود. منصوریان باید جوابگوی سنگین‌ترین شکست 40 سال اخیر استقلال باشد.»


او در واکنش به این موضوع که در صورت اخراج منصوریان باشگاه استقلال باید 2.7 میلیارد تومان به این مربی پرداخت کند، تصریح کرد: «اصلا این‌جور نیست. قرارداد منصوریان با باشگاه استقلال سه ساله بوده و هر سال برای تمدید باید توافق بین طرفین حاصل شود. او یک سال سرمربی استقلال بوده و حق و حقوقش را گرفته است. اگر هیات مدیره به این نتیجه رسید که با او قطع همکاری کند نباید ضرر و زیانی پرداخت شود.»


زمانی در خصوص اینکه احتمال دارد استقلال سرمربی خارجی جذب کند، اظهارداشت: «اگر من در هیات مدیره باشگاه حضور داشته باشم، همه تلاشم را می‌کنم تا فصل آینده سرمربی خارجی داشته باشیم. تفاوت مربی خارجی با منصوریان این است که همه زمان خود را صرف موفقیت تیمش می‌کند و به کارهای دیگری مثل رستوران‌داری و ساختمان‌سازی فکر نمی‌کند. کارهایی که برای منصوریان در اولویت بود و او برای سرمربیگری تیم همه وقتش را نمی‌گذاشت. استقلال به مربی بادانش خارجی نیاز دارد و من سعی خود را می‌کنم که مربی خارجی جذب کنیم.»


وی در مورد اینکه پندار توفیقی عضو هیات مدیره باشگاه استقلال اعلام کرده شرط تمدید قرارداد منصوریان کسب سهمیه لیگ قهرمانان بوده است، بیان کرد: «اصلا توفیقی حق مصاحبه درباره مسائل باشگاه را ندارد. او منشی هیات مدیره است و فقط در مورد زمان جلسات هیات مدیره می‌تواند حرف بزند.»


عضو هیات مدیره باشگاه استقلال در واکنش به اینکه افتخاری مدیرعامل باشگاه گفته هم او می‌ماند هم منصوریان بیان کرد: «این احتمال وجود دارد که هیات مدیره جدید در جلسات خود به این نتیجه برسد که منصوریان را حفظ کند.»


او درباره اینکه عنوان شده استقلال 50 میلیارد تومان در دو فصل اخیر از اسپانسر و دیگر منابع خود درآمد داشته بیان کرد: «من رقم دقیقی که اسپانسر به باشگاه داده را نمی‌دانم و باید ذیحسابی در این مورد اظهارنظر کند ولی ما رقم جالب توجهی در دو سال گذشته از اسپانسر گرفته‌ایم که با آن بخش اصلی هزینه‌‌های‌مان را پرداخت کرده‌ایم.»


زمانی درباره اینکه چه موقعی اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال مشخص می‌شوند و شانس مدیرعاملی جواد زرینچه با توجه به صحبت‌‌هایی که وی با او داشته چقدر است، تصریح کرد: «اگر ظرف امروز و فردا اعضای جدید معرفی نشوند در روزهای ابتدایی هفته آینده این انتخاب‌ها صورت می‌گیرد. من هیچ صحبتی با زرینچه برای مدیرعاملی باشگاه استقلال نداشته‌ام و این وزارت ورزش است که اول اعضای هیات مدیره را مشخص می کند و بعد از آن اعضا مدیرعامل را به وزارت معرفی می‌کنند تا تایید شود.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته