دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
16 خرداد 1396 - 16:27

تصویب جشنواره عکس افطاری در شورای فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی هشتگرد

برگزاری جشنواره عکس افطاری ساده با پیشنهاد بسیج دانشجویی در شورای فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد هشتگرد تصویب شد.
کد خبر : 185252

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، در این جلسه مقرر شد در فراخوانی از سوی اداره روابط عمومی، دانشجویان عکس‌های خود را با موضوع افطاری و با توجه به سه اولویت ساده، سالم و زیبا به دفتر فرهنگ اسلامی ارائه کرده و پس از داوری به 3 اثر برتر جشنواره هدایای اعطا شود و نمایشگاهی از آثار ارائه شده پس از ماه مبارک رمضان برای بازدید عموم دانشجویان برپا شود.


از دیگر مصوبات شورای فرهنگی واحد هشتگرد ویژه فرزندان استادان و کارمندان بود که در این مصوبه قرار شد مسابقه حفظ قرآن کریم و مسابقه نقاشی با موضوع نماز و روزه را برای آنان برگزار کرده و پس از داوری به 3 نفر اول که دارای حدنصاب 70 درصد امتیاز باشند، هدایایی اعطا شود.


بازدید دانشجویان، استادان و کارکنان از نمایشگاه بین المللی قرآن کریم از دیگر مصوبات جلسه شورای فرهنگی واحد بود که قرار شد حوزه معاونت دانشجویی و فرهنگی در فراخوانی از دانشجویان، استادان و کارکنان برای بازدید از نمایشگاه بین المللی قرآن کریم دعوت کرده و تا سقف 30 نفر با ثبت‌نام صورت گرفته این بازدید قبل از برگزاری امتحانات برگزار شود.


ختم قرآن کریم در لیالی قدر در قالب حزب خوانی و جزءخوانی استادان و کارکنان از دیگر برنامه های مصوب شورای فرهنگی واحد هشتگرد بود.


شورای فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد هشتگرد امروز با حضور دکتر سید شاپوررضا شجاعی رئیس واحد، حجت الاسلام محمد هاشمی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز و سایر اعضا برگزار شد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته