دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
16 خرداد 1396 - 15:37
در گفت‌وگو با آنا

حمید درخشان: پرسپولیس توانایی شکست الاهلی را دارد/ امارات میزبان خوبی برای پرسپولیس است

پیشکسوت پرسپولس گفت: الاهلی تیم قدرتمندی است اما  نسبت به دو تیم العین و الهلال از کیفیت پایین‌تری برخوردار است.
کد خبر : 185209

حمید درخشان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی آنا، در مورد تقابل پرسپولیس با الاهلی در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا گفت: «پرسپولیس به نسبت الهلال و العین به قرعه خوبی برخورد کرده است. درست است که الاهلی تیم قدرتمندی است اما نسبت به دو تیم عربی دیگر از کیفیت پایین‌تری برخوردار است. من فکر می‌کنم شاگردان برانکو می‌توانند الاهلی را شکست دهند و به جمع چهار تیم برتر آسیا صعود کنند.»


وی در رابطه با مشکل بازی خارج از خانه پرسپولیس مقابل الاهلی بیان کرد: «قطعا بازی در ورزشگاه آزادی یک امتیاز مثبت برای پرسپولیس به حساب می‌آمد اما فعلا نمی‌توان این مشکل را حل کرد و باید یک کشوری را انتخاب کنند که شرایط میزبانی خوبی برای پرسپولیس درنظر بگیرند. به نظر من کشور امارات گزینه مناسبی برای میزبانی پرسپولس است و ایرانی‌های زیادی در این کشور حضور دارند که می‌توانند حامی خوبی برای نماینده ایران باشند.»


سرمربی سابق پرسپولیس در خصوص توانایی صعود پرسپولیس به مراحل پایانی لیگ قهرمانان گفت: «پرسپولیس در صورت برد مقابل الاهلی به جمع چهار تیم برتر آسیا صعود می‌کند و در مرحله بعد باید به مصاف یکی از تیم‌های العین یا الهلال برود. البته نکته مثبتی که برنامه ریزی لیگ قهرمانان برای کشورهای غرب آسیا در پی داشت برخورد نکردن تیم‌های شرق و غرب آسیا تا مرحله فینال با یکدیگر بود. تیم‌های شرق آسیا از قدرت بیشتری برخوردار هستند و اگر تیم‌های غرب آسیا در مراحل قبل از فینال باید به مصاف تیم‌های شرق آسیا می‌رفتند قطعا کار سختی پیش رو داشتند.»


وی افزود: «تیمی که برای صعود به مراحل پایانی لیگ قهرمانان تلاش می‌کند باید تمام تلاشش را انجام دهد تا همه تیم‌ها را شکست دهد. پرسپولیس هم اگر می‌خواهد به فینال آسیا صعود کند باید از سد الاهلی در این مرحله و در مرحله بعد هم الهلال یا العین بگذرد.»


درخشان افزود: «سه تیم عربی که به این مرحله صعود کردند در نقل و انتقالات پیش‌فصل تیم قدرتمندی را می‌بندند و بازیکنان گرانقمیت خارجی را جذب می‌کنند. پرسپولیس هم باید با توجه به بضاعت خودش در همه خطوط بازیکنان باکیفیتی را جذب کند تا بتواند در آسیا حرفی برای گفتن داشته باشد.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب