دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

استیو جابز بار دیگر بر پرده سینما زنده شد + تریلر (ویدئو)

نخستین تریلر رسمی فیلم «استیو جابز» به کارگردانی دنی بویل منتشر شد.
کد خبر : 18520

به گزارش خبرنگار فرهنگی آنا، پنج ماه پیش از اکران عمومی فیلم «استیو جابز» (Steve Jobs) به کارگردانی دنی بویل، اولین تصاویر آن در فضای مجازی منتشر شد.


فیلم « استیو جابز» به کارگردانی دنی بویل، سازنده «میلیونر زاغه‌نشین» که بر اساس کتاب بیوگرافی با عنوان استیو جابز به قلم والتر آیزاکسن و با فیلم‌نامه آرون سورکین ساخته شده، دومین فیلمی است که در دو سال اخیر به زندگی این نابغه عالم فناوری می‌پردازد. فیلم قبلی باعنوان «جابز» را جاشوا مایکل استرن در سال 2013 کارگردانی کرده، مت ویتلی فیلم‌نامه‌ آن فیلم را نوشته بود و اشتون کاچر ایفاگر نقش استیو جابز را در سال‌های جوانی بازی می‌کرد.



مایکل فاسبندر در نمایی از فیلم «استیو جابز»


درفیلم «استیو جابز» مایکل فاسبندر بازیگر آلمانی/ایرلندی «اعتصاب غذا»، «اراذل بی‌آبرو» و «شرم» نقش شخصیت اصلی را ایفا کرده، سث روگن بازیگر «مصاحبه» نقش استیو ووزنیاک همکار جابز در بنیانگذاری شرکت اَپل ظاهر شده است، کیت وینسلت بازیگر «تایتانیک» و «کتابخوان» نقش جوآنا هافمن از اعضای کلیدی مکینتاش و پروژه NEXT را دارد و جف دانیلز بازیگر «سرعت» و «احمق و احمق‌تر» در نقش جان اسکولی که مدتی مدیریت اجرایی شرکت اپل را بر عهده داشت، بازی کرده است.


«استیو جابز» قرار است در تاریخ 9 اکتبر (17 مهر) امسال به روی پرده برود.


تریلر «استیو جابز» را با زمان 1 دقیقه و 10 ثانیه در این لینک می‌توانید تماشا کنید:







تریلر «استیو جابز»، حجم: 2.8 مگابایت، فرمت: MP4


گزارش از: ساسان گلفر


انتهای پیام/

برچسب ها: استیو جابز
ارسال نظر
هلدینگ شایسته