دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
16 خرداد 1396 - 15:13

شرط حضور بانوان در ورزشگاه آزادی برای تماشای لیگ جهانی والیبال

بنا بر اعلام نایب رئیس فدراسیون والیبال، امسال هم بانوان با رعایت موازین اخلاقی می توانند مانند سال های گذشته به سالن 12 هزار نفری ورزشگاه آزادی بیایند و مسابقات تیم ملی والیبال در لیگ جهانی والیبال را از نزدیک تماشا کنند.
کد خبر : 185193

فریبا صادقی نایب رئیس فدراسیون والیبال در گفت‌و‌گو با آنا درباره حضور بانوان در مسابقات لیگ جهانی والیبال 2017 گفت: «‌والیبال یک ورزش خانوادگی است و در این چند سال اخیر همیشه بدون حواشی خاص و مسائل اخلاقی برگزار شده است. امسال هم بانوان با رعایت موازین اخلاقی می‌توانند مانند سال های گذشته به سالن بیایند و مسابقات ایران در لیگ جهانی والیبال را از نزدیک تماشا کنند.»


صادقی در مورد وضعیت بلیط فروشی برای بانوان نیز اظهار کرد: «هنوز تکلیف بلیط فروشی آنها مشخص نشده است اما مشکلی از این بابت نداریم. همه تلاش ما این است که بانوان علاقه‌مند به تماشای بازی‌های لیگ جهانی والیبال به سالن مسابقات بیایند.»


نایب رئیس فدراسیون بانوان همچنین در مورد وضعیت تیم ملی بانوان و سرمربی این تیم گفت: «فروردین ماه قرارداد مایدا با فدراسیون والیبال به اتمام رسید و او هم‌اکنون در کشورش حضور دارد. من پیش از این هم گفته بودم که کارهایی که مایدا برای والیبال بانوان انجام داده مربیان ایرانی هم از پس آن بر می آمدند اما با این حال هنوز تکلیف مایدا برای ادامه همکاری مشخص نیست. ما گزینه داخلی هم برای هدایت تیم ملی در نظر داریم و فعلا در حال بررسی آنها هستیم اما نهایت تا روز شنبه تکلیف نهایی را مشخص خواهیم کرد.»


صادقی همچنین در مورد اظهارت مربی زیر 23 والیبال بانوان مبنی بر کم کاری بازیکنان گفت:« سرمربی این تیم را به فدراسیون والیبال دعوت کردیم تا اظهاراتش را بشنویم و اگر ثابت شود کسی کم‌کاری کرده برخوردهای لازم را انجام دهیم.»



انتهای پیام/

برچسب ها: فریبا صادقی
ارسال نظر
هلدینگ شایسته