دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
28 ارديبهشت 1394 - 12:03

مایلی‌کهن: کی‌روش بالاتر از خطوط قرمز است!/ دیدید چگونه به وزیر ورزش تاختند

مدیر فنی تیم ملی فوتبال امید ایران گفت: در ایران در مورد هر موضوعی می‌توانیم صحبت کنیم جز کارلوس‌ کی‌روش.
کد خبر : 18515

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا، محمد مایلی‌کهن در حاشیه همایش دانش‌افزایی مربیان در جمع خبرنگاران با بیان این مطلب گفت: «کی‌روش در این مدت یک بار بازی‌های لیگ را از نزدیک نگاه نکرده‌ است. متاسفانه چیزی هم نمی‌توانیم بگوییم. شرایط طوری شده که در مورد مسئولان مختلف می توان صحبت کرد اما از کی‌روش نه، گویی او بالاتر از خطوط قرمز است! دیدید چگونه به وزیر ورزش تاختند. مگر او چه صحبتی در مورد کی‌روش کرده بود؟»


وی ادامه داد: «او حتی افتخار نمی‌دهد در این جلسات شرکت کند. البته برگزاری این کلاس‌ها برای من بی‌دانش مفید است. البته حضور او می‌توانست باعث شود که ما استفاده لازم را ببریم.»


مدیر فنی تیم امید در ادامه به برنامه‌های این تیم اشاره کرد و گفت: «در این مدت تلاش کردم تمام بازی‌ها را نگاه کنم. حتی تلاشم این است که بازی‌های لیگ دسته دوم را هم ببینم حتی اگر در مسابقات این تیم‌ها هم حاضر نشوم از مربیان صاحب سبک سوال می‌کنم که اگر بازیکن خوبی می‌شناسند به تیم امید معرفی کنند.»


وی ادامه داد: «10، 12 بازیکن تیم ملی امید به تیم ملی بزرگسالان دعوت شده اند آیا ما نباید بازیکن بدهیم و دعوا راه بیندازیم. کشورمان را دوست داریم. شما دیدید به خاطر اضافه شدن دو بازیکن به تیم ملی امید چه جنجالی به راه انداختند. با وجود اینکه این دو نفر بازیکنان بزرگی بودند نتوانستند کارایی لازم را داشته باشند چرا که آنها خیلی دیر و شب قبل از بازی به ما اضافه شدند. جهانبخش روز قبل بازی آمد و آزمون هم یک مقدار زودتر از او به اردو آمد.»


مدیرفنی تیم ملی امید در رابطه با اینکه آیا فدراسیون با آنها قرارداد منعقد کرده است؟ اظهار داشت: «از اول هم بحث قرارداد خیلی مدنظرمان نبود چرا که ما حکم هم نداشتیم. البته بعدها حبیب کاشانی محبت کرد و به ما حکم داد.»



انتهای پیام/

برچسب ها: کیروش مایلی کهن
ارسال نظر
هلدینگ شایسته