دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
16 خرداد 1396 - 16:26

کوتاه از واحدهای اردبیل، تربت حیدریه، سوادکوه و ایلخچی

مدیر امور دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل از برگزاری مسابقه دارت به مناسبت هفته خوابگاه‌ها در بزرگترین خوابگاه دخترانه این واحد دانشگاهی خبر داد.
کد خبر : 185087

به گزارش آنا؛ اکبر قاسمی گفت: گروهی از دانشجویان خوابگاه حافظ دانشگاه آزاداسلامی واحد اردبیل به مناسبت هفته خوابگاه ها در قالب مسابقه دارت به رقابت پرداختند.


وی افزود: در این مسابقه تعداد 36 نفر از دانشجویان در قالب 9 گروه 4 نفری به رقابت پرداختند و گروه مینا نیک مهر رتبه اول، گروه افروز بخشی زاده رتبه دوم و گروه زهرا محمودی رتبه سوم را کسب کردند.


به برندگان این مسابقه جوایزی اهدا شد.


سنجش تست سلامت


همزمان با ایام ماه مبارک رمضان معاونت پژوهش و فناوری واحد تربت حیدریه با همکاری گروه تربیت بدنی از کارکنان این واحد تست سلامت به عمل آمد.


در این اقدام که برای اولین بار در واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی صورت گرفته است با استفاده از دستگاه های بسیار پیشرفته مستقر در مجموعه آزمایشگاه های تربیت بدنی واحد وضعیت جسمانی کارکنان در ماه مبارک رمضان مورد سنجش و مطالعه قرار گرفت.


این سنجش پس از ماه مبارک رمضان نیز برگزار خواهد شد و نتایج حاصله از مقاسیه دو زمان مورد بررسی و سنجش علمی قرار خواهد گرفت.


کارگاه آموزشی


در راستای اجرای ششمین دوره طرح قرآنی «رمضان، بهار قرآن» کارگاه آموزشی «تقسیرسوره مبارکه حمد» ویژه کارکنان واستادان واحد تربت حیدریه پس از اقامه نماز ظهر و عصر برگزار شد.


این کارگاه با محوریت تفسیر سوره حمدحضرت امام خمینی(ره)،برنامه ریزی شده و همزمان با سالروز رحلت جانگداز آن امام راحل پایان یافت.


برای شرکت کنندگان پس از موفقیت درآزمون نهایی گواهی صادر خواهد شد.


حضور در مراسم سالگرد امام


همزمان با بیست و هشتمین سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی(ره) اعضای هیأت رئیسه، پایگاه مقاومت شهیدآوینی بسیج کارکنان، اعضای هیأت علمی ودانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی تربت حیدریه باردیگر با آرمانهای بلند بنیانگذارجمهوری اسلامی ایران در مراسمی که در محل مسجد جامع این شهرستان برگزار شد تجدید میثاق کردند.


برنامه های ماه مبارک رمضان


سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد سوادکوه اهم برنامه های ماه مبارک رمضان را در این واحد، برگزاری کارگاه آموزشی تفسیر سوره حمد ویژه استادان و کارکنان به مدت 16 ساعت همراه با صدور گواهینامه از سوی دفتر توانمندسازی و آموزش کاربردی دانشگاه، قرائت قرآن کریم هر روزه پس از نماز ظهر و عصر از سوی استادان، کارکنان و دانشجویان، بیان احکام و مسائل شرعی بین الصلاتین از سوی امام جماعت دانشگاه، برگزاری مراسم بیست و هشتمین سالگرد ارتحال امام راحل و گرامیداشت قیام 15 خرداد و برگزاری مراسم جشن میلاد با سعادت امام حسن مجتبی (ع) عنوان کرد.


دکتر داریوش خادمی شورمستی برگزاری محفل انس با قرآن کریم همراه با افطاردهی در مجتمع آموزشی شیرگاه، برگزاری مراسم عزاداری و سوگواری شهادت مولی‌الموحدین امام علی(ع) در واحد، برگزاری مراسم لیالی‌قدر در خوابگاه‌های دانشجویی، حضور و مشارکت استادان، کارکنان و دانشجویان در راهپیمایی روز قدس و صدور بیانیه از سوی بسیج دانشجویی و استادان و تشکل های سیاسی اسلامی پیروان ولایت دانشجویی و اساتید و انتشار و توزیع ویژه نامه ماه مبارک رمضان بین دانشگاهیان را از دیگر برنامه ها اعلام کرد.


وی با بیان ویژه برنامه‌های این ماه مبارک از همه استادان، کارکنان و دانشجویان خواست تا با حضور و شرکت در این مراسم‌ و برنامه های فرهنگی از معنویات و فیوضات این ماه پر خیر و برکت در جهت خودسازی و تهذیب نفس بهره مند شوند.


کارگاه آموزشی تفسیر سوره حمد


کارگاه آموزشی تفسیر سوره حمد با محوریت دیدگاه حضرت امام خمینی(ره) در دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلخچی برگزار شد.


این کارگاه آموزشی بنا به بخشنامه سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی از اول ماه مبارک رمضان با حضور پر شور کارکنان و استادان در سالن کنفرانس حوزه ریاست دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلخچی برگزار شد.


حجت الاسلام اسمعلی پور مدیرکل فرهنگی و اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز که مدرس این کارگاه بود، گفت: هدف از این کارگاه آموزشی ترویج و اشاعه فرهنگ قرآنی با ارتقای بعد معنوی دانش استادان و کارکنان این واحد و بهره مندی از فیوضات این ماه پر فضیلت است.


وی افزود: در پایان، برای شرکت کنندگان این کارگاه که بمدت 16 ساعت است، گواهینامه پایان دوره تفسیر سوره حمد، توسط دفتر توانمند سازی دانشگاه صادر خواهد شد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته