دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
14 خرداد 1396 - 22:03

لیگ جهانی والیبال ۲۰۱۷؛ نخستین برد شاگردان کولاکوویچ برابر لهستان + تصاویر

در هفته نخست لیگ جهانی تیم ملی ایران در آخرین بازی خود موفق به شکست تیم قدرتمند لهستان شد.
کد خبر : 184861

به گزارش گروه ورزشی آنا، تیم ملی ایران در آخرین بازی هفته نخست لیگ جهانی والیبال و با استفاده از بازیکنان جانشین خود موفق به شکست تیم قدرتمند لهستان با نتیجه 3 بر یک شد.


با توجه به بیماری سعید معروف،‌ پاسور و کاپیتان تیم ملی والیبال ایران، ایگور کولاکوویچ،‌ سرمربی تیم ملی ایران برای بازی مقابل لهستان از ترکیب فرهاد سال افزون، سامان فائزی، مسعود غلامی، مجتبی میرزاجانپور، میلاد عبادی پور،‌ امیر غفور، مهدی مرندی (برای دریافت) و مصطفی حیدری (توپ گیری) استفاده کرد.



ست نخست بازی با نتیجه 25 بر 18 به سود لهستان تمام شد.



بازیکنان ایران در ست دوم، بازی ملی پوشان ایران بهتر بود و با اعتماد به نفس بیشتری بازی می کردند. متاسفانه در این ست برخورد دست سامان فائزی با صورت مجتبی میرزاجان‌پور باعث خونریزی چشم این بازیکن شد و دریافت کننده ایران مجبور به ترک زمین شد و جواد معنوی‌نژاد جای او را گرفت. در این ست شاگردان کولاکوویچ 25 بر 23 برنده شدند.



تیم ایران در ست سوم هم 25 بر 23 برنده شود. تیم ایران در پایان ست سوم 36 امتیاز از حمله، 6 امتیاز از دفاع، 5 امتیاز مستقیم از سرویس و 21 امتیاز از اشتباهات حریف به دست آورد و در مقابل بازیکنان لهستان 43 امتیاز از حمله، 6 امتیاز از دفاع، 4 امتیاز مستقیم از سرویس و 18 امتیاز از اشتباهات ایران کسب کردند.



برتری در ابتدای ست چهارم هم متعلق به بازیکنان ایران بود. بازی با برتری ایران ادامه یافت تا در نهایت تیم ایران در گیم چهارم هم با نتیجه 25 بر 22 به برتری رسید تا سه امتیاز این بازی مهم را از آن خود کند.


تیم ملی در روزهای جمعه، شنبه و یکشنبه هفته جاری در هفته دوم لیگ جهانی و در تهران به مصاف بلژیک،‌ صربستان و آرژانتین خواهد رفت.





انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته