دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
14 خرداد 1396 - 18:22

آغاز مراسم بیست و هشتمین سالگرد ارتحال امام خمینی(ره)

مراسم بیست و هشتمین سالگرد ارتحال رهبر کبیر انقلاب اسلامی با حضور پرشور مردم مومن و روزه دار در حرم مطهر امام راحل (ره) آغاز شد.
کد خبر : 184841

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری آنا این مراسم دقایقی قبل با قرائت آیاتی چند از کلام الله مجید در حرم مطهر امام خمینی(ره) آغاز شده است.
براساس برنامه اعلام شده، رهبر معظم انقلاب اسلامی که در مراسم حضور دارند، قرار است در آیین بیست و هشتمین سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) سخنرانی کنند.


امسال حرم امام راحل میزبان جمعیت انبوهی از مردم تهران و شهرهای همجوار است.


هرساله مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) در روز چهاردهم خرداد و در ساعت 9 صبح برگزار می شد که امسال به دلیل تقارن با ماه مبارک رمضان و رعایت حال روزه داران، این مراسم به عصر امروز موکول شده است.


این مراسم از ساعت 18 تا 20 با حضور اعضای بیت شریف امام راحل، مسئولان نظام جمهوری اسلامی ایران و هزاران تن از اقشار مختلف مردم برگزار می شود و در پایان نیز زائران امام، افطار را میهمان آستان ایشان خواهند بود.


جمعی از سفرا و کارداران کشورهای خارجی مقیم تهران نیز در این مراسم حضور دارند.


پیرو تماس ها و سوالات مردم و اصحاب رسانه ، ستاد برگزاری مراسم بزرگداشت امام (ره) اعلام کرده است که برای رعایت حال مردم مومن و روزه دار، تنها مراسم بزرگداشت امام در سال جاری این مراسم خواهد بود و هیچ مراسم دیگری برگزار نمی شود.


حدود 300 خبرنگار از خبرگزاری های مختلف داخلی و خارجی نیز پوشش بیست و هشتمین سالگرد ارتحال بنیانگذار انقلاب اسلامی را برعهده دارند و هم اکنون نیز این آئین به صورت مستقیم از شبکه های یک و خبر صدا و سیما جمهوری اسلامی ایران پخش می شود.



انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب