دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
14 خرداد 1396 - 15:13

خالد شفیعی: شرایط مالی اجازه نداد در تراکتور بمانم/طلب های سال های گذشته ام هنوز وصول نشده است

مدافع سابق تراکتورسازی گفت: شرایط سختی در تراکتور دارم و هنوز طلبم را وصول نکردم به همین دلیل با این تیم به توافق نرسیدم و امیدوارم هواداران تراکتورسازی هم این شرایط را درک کنند.
کد خبر : 184820

خالد شفیعی مدافع فصل گذشته تیم تراکتورسازی تبریز در گفت وگو با خبرنگار آنا درباره وضعیتش برای فصل بعد در لیگ ایران گفت: «من هفته گذشته با مسئولان باشگاه تراکتورسازی مذاکره داشتم اما به دلیل مسائل مالی هیچ توافق صورت نگرفت و در هیچ کدام از آیتم های که مورد بحث داشتیم نتوانستیم به توافق برسیم و فعلا هم در مورد تیم آینده ام هیچ تصمیمی نگرفتم.»


وی ادامه داد: «من در 3 سال گذشته شرایط خوبی را در تبریز داشتم. در این مدت هواداران تراکتورسازی برای من سنگ تمام گذاشتند. اما دوست دارم هواداران هم بدانند با توجه به شرایطی که تراکتورسازی داشت،می خواستم در این تیم بمانم و به آنها کمک کنم اما شرایط برایم سخت شده است و هیچ کاری از دستم برنمی آید.»


وی در مورد پیشنهاد 1.5 میلیارد تومانی اش به باشگاه تراکتورسازی گفت:«من هیچ مبلغی برای فصل آینده به باشگاه ندادم و فقط خواهان مطالبات گذشته ام شده بودم. من از سال‌های قبل مبالغی طلبکار هستم و هنوز درصدی از پول لیگ شانزدهم را نیز نگرفته‌ام. با این شرایط بد مالی دیگر نمی‌توانم ادامه دهم و امیدوارم هواداران نیز شرایط را درک کنند.»


خالد شفیعی در مورد حضورش در تیم های دیگر اظهار کرد: «از چند تیم دیگر پبشنهاد دارم اما هنوز در مورد هیچ کدام از آنها تصمیم نگرفتم.اما مدیربرنامه هایم پیگیر مسایل است و نباید عجله کنم و با بررسی همه جوانب بهترین انتخاب را داشته باشم.»


وی گفت: «من 19 خردادماه به ایران برمی گردم و به احتمال زیاد در این مدت با تیمی به توافق برسم. هر چند که اولویتم برای فصل هفدهم تیم تراکتورسازی بود اما متاسفانه توافق حاصل نشد و باید حالا بهترین تصمیم را بگیرم.امسال سال جام جهانی است و هر بازیکنی آرزو دارد در چنین تورنمنتی حضور داشته باشد. من هم همه تلاشم را می کنم تا به پیراهن تیم ملی که بسیار ارزشمند است برسم.»



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته