دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
28 ارديبهشت 1394 - 11:00
رئیس واحد بابل:

روابط عمومی، نهادی روشنگر در راستای اجرای همدلی‌ها و همزبانی‌ها است

رئیس دانشگاه آزاد واحد بابل به مناسبت روز روابط عمومی اظهار کرد: روابط عمومی‌ها در عصر ارتباطات و فن آوری، حساسترین و مهم‌ترین عوامل پیشرفت یک سازمان هستند که در تعالی، رشد وشکوفایی آن نقش مهمی دارند.
کد خبر : 18480

دکتر حسن قلی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری آنا، ارزش‌های نهفته در کار روابط عمومی را مهم ارزیابی کرد و گفت: روابط عمومی‌ها همانند پلی هستند که همیشه حافظ منافع دستگاه مربوطه و مردمی هستند که با آن سر و کار دارند.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بابل افزود: رضایتمندی و ترغیب مخاطبان به عملکرد روابط عمومی زمانی میسر می‌شود که صداقت، شفافیت و درستی در تولید یک خبر رعایت و بدرستی در اختیار مردم قرار گیرد.


وی با بیان اینکه روابط عمومی مهم‌ترین نهاد برای اجرا و پیاده سازی اصل شفافیت و تکریم ارباب رجوع است، اظهار کرد: رمز موفقیت کشورهای توسعه یافته با رشد اقتصادی مداوم، آزادی و شفافیت اطلاعات در حوزه رسانه‌های دیداری، شنیداری و نوشتاری است.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بابل عملکرد روابط عمومی در دانشگاه آزاد اسلامی را مثبت خواند و افزود: روابط عمومی آشتی دادن و ساز و کار بخشی از رفتار فردی و سازمانی است که اهمیت اجتماعی دارد و با منافع و خواست عموم هماهنگ است.


عضو هیئت امنای دانشگاه آزاد استان مازندران با بیان اینکه نقش روابط عمومی در دانشگاه برای اعتلای علم، پژوهش، فرهنگ و همچنین پیشرفت اهداف عالیه دانشگاه آزاد اسلامی بسیار حائز اهمیت است، عنوان کرد: روابط عمومی پل ارتباطی مسئولان و ملت و نهادی روشنگر و پاسخگو در راستای اجرا شدن همدلی‌ها و همزبانی‌ها است.


وی، تعامل و همفکری روابط عمومی با دانشگاه را مهم‌ترین اصل دانست و اظهار کرد: مدیران روابط عمومی در تحولات بنیادین و رشد و توسعه علمی، پژوهشی دانش بنیان برای روسای واحد‌های دانشگاهی نقش کلید دارند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته