دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
14 خرداد 1396 - 12:00

اینفانتینو: رئال مادرید استثنائی بود/بوفون فراتر از یک قهرمان است

رئیس فدراسیون جهانی فوتبال پس از قهرمانی رئال مادرید در اروپا عنوان کرد: یووه یک نیمه خوب را داشت ولی رئال مادرید استثنائی بود.
کد خبر : 184781

به گزارش گروه ورزشی آنا، تیم فوتبال رئال مادرید شب گذشته در فینال لیگ قهرمانان اروپا در شهر کاردیف ولز به مصاف یوونتوس رفت که با نتیجه 4 بر یک رقیب ایتالیایی خود را شکست داد و برای دومین سال متوالی قهرمان اروپا شد.


جانی اینفانتینو، رئیس فدراسیون جهانی فوتبال(فیفا) درباره این بازی در مصاحبه با سایت فوتبال ایتالیا گفت: «تیم برتر در نهایت موفق شد به پیروزی برسد. یوونتوس یک نیمه بزرگ و خوب داشت اما رئال مادرید استثنائی بود.»


از رئیس فیفا درباره اینکه این آخرین فرصت بوفون در لیگ قهرمانان اروپا بود، سوال شد و او در پاسخ گفت: «این کار به تجربه و عوامل دیگری بستگی دارد. یوونتوس و بوفون کماکان قدرتمند هستند. فصل آینده نیز لیگ قهرمانان اروپا وجود دارد. من به بوفون افتخار می‌کنم او فراتر از یک قهرمان است و او بزرگ است.»


اینفانتینو درباره اینکه امکان استفاده از ویدئو چک در لیگ قهرمانان اروپا وجود دارد، گفت: «اتحادیه فوتبال اروپا آنچه را در این زمینه است را مشخص خواهد کرد اما به نظرم قسمتی از این اتفاق در رقابت‌های جام باشگاه‌های جهان رخ می‌دهد.»



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته