دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
14 خرداد 1396 - 11:33
یک مبلغ دینی:

مانایی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی به دلیل خدامحوری فعالیت های ایشان است

یک مبلغ دینی تصریح کرد: کاری که برای خدا انجام شود ماندگار خواهد شد و مانایی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی به دلیل خدامحوری فعالیت های ایشان بوده است.
کد خبر : 184777

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، حجت الاسلام ابراهیم خردکیش در مراسم ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندر انزلی اظهار کرد: امام خمینی (ره) یک عارف و مسلط به عرفان نظری و عرفان عملی بود.


وی با بیان اینکه امام یک فیلسوف بزرگ و پایبند به سخنانش بود، خاطرنشان کرد: بی شک حرفی که از دل بر آید بر دل می نشیند و حرف ها و سخنان بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی اینگونه بود.


خردکیش ادامه داد: اگر خواست خداوند بر مانا و ماندگار شدن کسی باشد، قطعا آن فرد پا برجا و ماندگار خواهد ماند و امام خمینی (ره) به خواست و اراده خداوند هدفش در جهان ماندگار شد.


خردکیش یادآور شد: به فرموده رهبر معظم انقلاب، سه عامل اسلام، مردم و رهبری امام خمینی (ره) موجب پیروزی انقلاب اسلامی ایران شد.


وی با بیان اینکه امام خمینی (ره) شخصیتی منحصر به فرد و برجسته بود، گفت: بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی فقیه، فیلسوف، مجاهد و یک شخصیت برجسته سیاسی بود و عرفان و حماسه را باهم در آمیخت که این خصوصیت برجسته و منحصر به فرد فقط در بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی به چشم می خورد.


این مراسم با مدیحه‌سرایی مداح اهل بیت (ع) و سینه‌زنی حاضران در مراسم به پایان رسید.


دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندر انزلی با دارا بودن 4 هزار دانشجو و 91 عضو هیات علمی در محدوده منطقه آزاد انزلی واقع شده است.


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب