دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
13 خرداد 1396 - 21:47

لیگ جهانی ۲۰۱۷ والیبال؛ دومین شکست شاگردان کولاکوویچ/ ایران حریف قهرمان المپیک نشد

در ادامه رقابت های لیگ جهانی والیبال 2017 تیم ملی والیبال ایران مغلوب برزیل شد.
کد خبر : 184745

به گزارش گروه ورزشی آنا، در ادامه رقابت های لیگ جهانی والیبال 2017 تیم ملی والیبال ایران به مصاف برزیل قهرمان المپیک ۲۰۱۶ ریو رفت و با نتیجه سه بر یک شکست خورد.


هر دو تیم در بازی اول مقابل حریفان خود شکست خورده بودند، برزیل مقابل لهستان و ایران مقابل ایتالیا، اما در بازی دوم برزیل قهرمان المپیک بلندقامتان ایران را شکست داد.


ایران و برزیل در لیگ جهانی هفت بار برابر هم به میدان رفتند که سهم ایران ۳ و سهم برزیل ۴ پیروزی است.


در این بازی سعید معروف، فرهاد سال‌افزون، رضا قرا، امیر غفور، فرهاد نظری‌افشار، فرهاد قائمی، مجتبی میرزاجانپور، میلاد عبادی‌پور، محمد جواد معنوی‌نژاد، سامان فائزی، عادل غلامی، مسعود غلامی، مهدی مرندی و مصطفی حیدری تیم ملی والیبال ایران را در لیگ جهانی همراهی کردند.


ست اول با نتیجه ۲۵-۲۱ به سود ایران به پایان رسید. در ست دوم برزیلی ها با نتیجه ۲۵-۱۹ پیروز شدند. در ست سوم با اینکه شاگردان کولاکوویچ بهتر از حریف بودند اما باز هم برزیلی ها با نتیجه ۲۵-۲۲ برنده این ست شدند. در ست چهارم تیم ملی برزیل بهتر از ایران بود وبازیکنان ایران با افت شدید مواجه شدند و همین عامل برتری برزیل با امتیاز ۲۵-۲۲ بود.


امیر خوش خبر به عنوان سرپرست، ایگور کولاکوویچ (سرمربی) پیمان اکبری (مربی) دراگان کوبیلسکی و سعید رضایی (کمک مربیان)، دکتر سیامک افروزی (پزشک) دانیل میسیچ (مربی بدنساز)، نوید مشجری (آنالیزور)، علیرضا پیشیاره (ماساژور) نیز کادر فنی تیم ملی والیبال ایران را تشکیل می دهند.


تیم ملی والیبال ایران در آخرین بازی خود در هفته اول لیگ جهانی از ساعت ۱۹:۳۰ دقیقه یکشنبه ۱۴ خرداد به مصاف لهستان می رود.لهستان پیش از بازی ایران و برزیل با نتیجه ۳ بر یک ایتالیا را شکست داد و صدرنشین گروه شد.




انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب