دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
رئیس دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی خوزستان:

حرکت امروز مقام معظم رهبری در مسیر حقیقت و خط امام خمینی (ره) است

رئیس دفتر مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان گفت: خداوند به ما حضرت امام خمینی (ره) را عطا کرد و بحمدالله یک نمونه از حضرت امام را در کشور داریم و آن شخص کسی جز مقام معظم رهبری نیست.
کد خبر : 184734

به گزارش خبرنگار آنا، حجت الاسلام عبدالباری جوانمردزاده در جمع نمازگزاران واحد اهواز با بیان ابعاد شخصیتی حضرت امام، به حساسیت های ایشان پرداخت و گفت: حساسیت حضرت امام نسبت به گناهان و معاصی و به حق و باطل را در تمام دوران حیات ایشان مشاهده می کنیم و این ناشی از تقوای والای حضرت امام بوده است.


وی با توجه به واکنش حضرت امام مقابل حق و باطل و صریح و شفاف بودن ایشان افزود: امام همیشه صریح و بی پرده صبحت و اظهار نظر می کرد، لذا ما هم باید حقیقت و خط امام را محور قرار داده و در این مسیر حرکت کنیم.


جوانمردزاده با بیان اینکه بعضی از افراد در نظر دارند شخصیت حضرت امام را تاریک نشان دهند، خاطرنشان کرد: خط امام روشن و ملاک ارزیابی انقلابی هاست هر کسی وجهه امام را تاریک جلوه دهد، انقلابی نبوده و نیست.


وی با توجه به یکی از حساسیت های حضرت امام خمینی (ره) در خصوص ملی گرایی گفت: حضرت امام به ملی گرایی همیشه حساسیت نشان داده و در این باره مواضعی شفاف و روشن اتخاذ کرده است.


رئیس دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی خوزستان با تاکید بر ادامه راه حضرت امام خمینی(ره) به حفظ ارزش ها و حساسیت نسبت به دین و دیانت تاکید کرد و گفت: یک مسلمان واقعی باید در مقام خود مدافع دین و ارزش های اسلامی باشد. امام راحل را باید با تمام حساسیت ها و باورهایش شناخت.


جوانمردزاده گفت: امام نسبت به انقلاب، اسلام، رابطه با آمریکا و ... حساس بود و ما باید امام را در رویکردها، افکار و مبانی فکری و گرایشات معنوی هم شناخته و بپذیریم.


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب