دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
13 خرداد 1396 - 13:37

آغاز اردوهای تیم ملی فوتبال ۵ نفره بعد از مسابقات انتخابی

اردوهای آمادگی تیم ملی فوتبال ۵ نفره نابینایان و کم‌بینایان برای شرکت در مسابقات آسیایی مالزی بعد از برگزاری رقابت‌های قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی آغاز می‌شود.
کد خبر : 184655

به گزارش گروه ورزشی آنا از کمیته ملی پارالمپیک، سرمربی تیم ملی فوتبال 5 نفره با اعلام این خبر گفت: مسابقات آسیایی فوتبال 5 نفره آذرماه در کشور مالزی برگزار می‌شود که به منزله کسب سهمیه رقابت‌های جهانی 2018 مادرید است.


وی افزود: 2 هفته بعد از ماه مبارک رمضان مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی برگزار می‌شود و 20 روز بعد از آن نیز اردوهای آمادگی آغاز خواهد شد. همزمان با برگزاری اردوهای آمادگی، 2 دوره مسابقات باشگاهی را برای بالا بردن آمادگی ملی‌پوشان پیش‌بینی کرده‌ایم که به صورت رفت و برگشت برگزار خواهد شد.


جواد فلفلی به برگزاری اردوهای آمادگی تیم ملی در 7 مرحله اشاره کرد و اظهار داشت: برای بالا بردن آمادگی تیم ملی، هفت مرحله اردوی آمادگی پیش‌بینی کرده‌ایم که با موافقت فدراسیون اردوها را برگزار خواهیم کرد.


سرمربی تیم ملی فوتبال 5 نفره ایران در پایان به تغییر ترکیب تیم ملی اشاره کرد و گفت: مطمئنا در ترکیب و شرایط تیم ملی در مقایسه با پارالمپیک ریو تغییراتی خواهیم داشت، اما خیلی عمده نیست یعنی تغییرات کمی داریم و نگاهمان به پارالمپیک 2020 توکیو است. در این اردوها از بازیکنان جوان در کنار باتجربه‌ها استفاده می‌کنیم تا جوانترها از تجربه کافی برخوردار شوند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته