دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
28 ارديبهشت 1394 - 09:56
در گفت‌وگو با آنا

محسن خلیلی: کتک‌کاری بازیکنان در دربی تاسف‌آور بود/ الهلال تیمی قدرتمند و باتجربه است

محسن خلیلی گفت: تنها شانس پرسپولیس در مقابل الهلال، حضور هواداران در استادیوم است.
کد خبر : 18456

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا، مهاجم پیشین سرخپوشان درباره مشکلات این تیم در فصلی چهاردهم اظهار کرد:«امسال پرسپولیس با مشکلات زیادی روبه‌رو بود. مشکلاتی نظیر اختلافات مدیریتی، کمبود بودجه و تغییر مداوم کادر فنی باعث شد پرسپولیس نتواند نتایج دلخواه هواداران را کسب کند.»


خلیلی درباره حضور بازیکنان بی‌کیفیت در پرسپولیس گفت:«من هم با این حرف موافقم که خریدهای ابتدای فصل پرسپولیس خوب نبودند اما علی دایی با کمبود بودجه روبه‌رو بود. تفکر او در ابتدای فصل این بود که با خرید چند بازیکن باتجربه و جوان، تیمی را تشکیل بدهد که بتواند در هر سه جام حضور موفق‌آمیزی داشته باشد. اما مدیران این تیم بودجه کافی را برای حذب بازیکن در نظر نگرفتند و دایی نتوانست بازیکنان مورد نظر خود را جذب کند.»


وی درباره دربی هشتادم هم گفت:«این بازی هیچ حساسیتی نداشت. در نیمه اول هیچکدام از تیم‌ها نتوانست بازی خوبی را انجام دهد. اما در نیمه دوم و پس از گل پرسپولیس روند بازی بهتر شد. در کل این بازی هم همانند بسیاری از تقابل های این دو تیم جذابیت چندانی نداشت.»


خلیلی اتفاقات پس از پایان دربی و کتک‌کاری چند تن از بازیکنان پرسپولیس و استقلال را تاسف‌آور دانست و افزود:«این اتفاقات مایه شرمساری است. مهم نیست عامل این درگیری‌ها بازیکن استقلال بود یا پرسپولیس، بلکه اصل این کار بسیار اشتباه و زننده است. این بازیکنان الگوی بسیاری از کودکان و نوجوانان هستند و باید مراقب حرکاتشان باشند.»


وی در پایان بازی پرسپولیس در مقابل الهلال را دشوار دانست و اظهار کرد:« پرسپولیس همچنان دچار مشکلات فنی بسیاری است. تامید این تیم در مقابل الهلال، حضور هواداران در ورزشگاه و تشویق‌های بی‌امان آنهاست. فراموش نکنیم الهلال تیمی بسیار قوی و باتجربه است. اگر نتوانیم این تیم را در تهران شکست دهیم، هیچ شانسی برای صعود از این مرحله نخواهیم داشت.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته