دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
12 خرداد 1396 - 13:08
برای شرکت در مراسم سالروز ارتحال بنیان‌گذار جمهوری اسلامی؛

عوارض آزادراهی مسیرهای منتهی به مرقد امام (ره) رایگان شد

با تصمیم کمیته هماهنگی اجرای طرح‌های ویژه ترافیکی کشور عوارض مسیرهای منتهی به مرقد امام مانند اتوبان-قم تهران برای شرکت در مراسم سالروز ارتحال بنیان گذار جمهوری اسلامی رایگان خواهد بود.
کد خبر : 184446

به گزارش گروه اقتصادی آنا از سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای، ​پنجاه و هشتمین جلسه کمیته هماهنگی اجرای طرح‌های ویژه ترافیکی کشور با حضورمعاون وزیر راه و شهرسازی رئیس پلیس راهورناجاوسایراعضای اصلی کمیته به منظورهماهنگی وآمادگی برگزاری مراسم ارتحال حضرت امام (ره) وارائه خدمات لازم به زائران ، همچنین سفرهای تابستانی ، برگزار شد.


داودکشاورزیان معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس این سازمان در این مراسم به آمادگی بخش راهداری و حمل و نقل جاده ای برای برگزاری طرح ویژه ایام بزرگواری امام راحل (ره) اشاره کرد و گفت : هماهنگی لازم با تشکل های صنفی و شرکت های حمل و نقل مسافری برای جابه جایی و تامین نیازهای زائرین صورت گرفته است و عملیات لازم جهت ایمن سازی و آماده سازی راه های منتهی به حرم به انجام گردیده و یا در حال انجام است.


کشاورزیان در خصوص برنامه ریزی و طرح ویژه سفرهای تابستانی نیز توضیحاتی داد و تصریح کرد: با توجه به تقارن ابتدای تابستان با تعطیلات عید فطر، و الگوی سفرهای مردم کشور، پیش بینی می شود که سفرهای تابستانی مسافران پیش از عید فطر و از چهارشنبه ۳۱ خرداد، آغاز شود. بر همین اساس پیشنهاد می شود که طرح ویژه تابستانی از تاریخ چهارشنبه آغاز و تا یکم مهرماه نیز ادامه داشته باشد.


وی در بخش دیگری از سخنان خود از پیش بینی توزیع سفرهای هموطنان و کاهش حجم ترافیک با توجه به تجربیات گذشته و مدل های سفر نیز خبرداد.



انتهای پیام/

برچسب ها: 14 خرداد مرقد امام
ارسال نظر
هلدینگ شایسته