دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
12 خرداد 1396 - 14:10
در گفت‌وگو با آنا

میرشاد ماجدی: کادر فنی روی چه حسابی گفتند 50 درصد راه صعود را طی کردند؟/ بهتر است مسئولیت شکست را بپذیرند

سرپرست سابق استقلال گفت: مشکل استقلال از زمانی شروع شد که بعد از برد خفیف در آزادی کادر فنی و مدیران باشگاه اعلام کردند که 50درصد راه صعود را طی کردند و انتظارات مردم را بالا بردند.
کد خبر : 184441

به گزارش خبرنگار ورزشی آنا، تیم فوتبال استقلال تهران بعد از شکست تلخ مقابل العین و حذف از لیگ قهرمانان آسیا در شوک به سر می‌برد. شاگردان منصوریان که سنگین‌ترین شکست تاریخ تیم‌های ایرانی را در لیگ قهرمانان آسیا به ثبت رساندند این روزها مشغول استراحت هستند تا بتوانند با ریکاوری روحی در مورد فصل بعد خودشان تصمیم گیری کنند.


میرشاد ماجدی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی آنا، در مورد شکست سنگین استقلال مقابل العین گفت: «استقلال سنگین‌ترین شکست نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا را به نام خودش ثبت کرد. تاکنون تیم‌های ایرانی همچین شکستی را تجربه نکرده بودند. به نظر من مشکل استقلال از زمانی شروع شد که بعد از برد خفیف در آزادی کادر فنی و مدیران باشگاه اعلام کردند که 50درصد راه صعود را طی کردند و انتظارات مردم را بالا بردند.»


وی ادامه داد: «العینی تیمی بود که در سال‌های قبل در ورزشگاه دستگردی مقابل تیم‌ آماده پاس که هدایتش بر عهده دنیزلی بود 3 بر0 شکست خورد اما در بازی برگشت در خانه خودش بازی را به تساوی کشاند و در نهایت پاس را حذف کرد. من نمی‌دانم کادر فنی استقلال روی چه حسابی گفتند که با پیروزی 1 بر 0 نصف راه صعود را رفتند؟ اگر کادر فنی با درایت بیشتری کار می‌کرد و در چیدمان تیم دقت بیشتری به خرج می‌داد قطعا شکست استقلال به این سنگینی نبود.»


سرپرست سابق استقلال در رابطه با ناراحتی هواداران از شکست سنگین استقلال مقابل العین و انتقادهای تند پیشکسوتان باشگاه بیان کرد: «نتیجه‌ای که برای استقلال رقم خورد شاید تا 10 سال دیگر هم برای نمایندگان ایران رخ ندهد. هیچ وقت فاصله ما با تیم‌های عربی به این حد نیست. مشکل اصلی بعد از شکست این است که هیچ مسئولی از باشگاه مسئولیت شکست را بر عهده نگرفت و به همین دلیل هواداران و پیشکسوتان ناراحت هستند. اگر فردی از داخل باشگاه از مرم عذرخواهی می‌کرد و مسئولیت شکست را بر عهده می‌گرفت قطعا مردم هم بازیکنان و کادر فنی را می‌بخشند.»


ماجدی در مورد شرایط استقلال در نقل و انتقالات نیم فصل گفت: «در حال حاضر همه در باشگاه استقلال دنبال جذب بازیکن هستند اما مهمترین کار باید در زمینه ثبات مدیریت باشگاه باشد و مشکل سال گذشته تکرار نشود. وزارت ورزش باید هر چه سریع‌تر تکلیف مدیریت باشگاه را مشخص کند و بعد از آن مدیرعامل عزمش را برای بستن تیمی قدرتمند جزم کند.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته