دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
12 خرداد 1396 - 11:34

قهرمانی بانوان لیون در لیگ قهرمانان اروپا

لیون با شکست پاری‌سن‌ژرمن قهرمان لیگ قهرمانان بانوان اروپا شد.
کد خبر : 184417

به گزارش گروه ورزشی آنا، دو تیم فرانسوی لیون و پاری‌سن‌ژرمن دیدار فینال امسال لیگ قهرمانان زنان اروپا را در کاردیف برگزار کردند. این اولین بار بود که فینال لیگ قهرمانان را دو تیم فرانسوی برگزار می کردند. در نیمه اول، پاری سن ژرمن با ضدحملات خطرناکش، خط دفاعی لیون را آزار داد و می‌توانست به گل برسد. با این حال پاریسی‌ها از موقعیت هایشان استفاده نکردند. در نیمه اول لیون تیم همیشگی نبود و کمی از نظر تاکتیکی متزلزل نشان می داد. نیمه اول با نتیجه 0-0 به پایان رسید.


لیون در نیمه دوم بسیار بهتر از قبل ظاهر شد و ضمن در اختیار داشتن مالکیت بیشتر توپ، حملات خطرناکی را نیز پی ریزی می کرد. بازی در دقایق پایانی 90 دقیقه جذاب دنبال می شد. لیون فشار خودش را بیشتر کرده بود تا کار را در همان 90 دقیقه تمام کند و به گل برسد و به نظر می رسید پاریسی ها مایل هستند بازی به وقت های اضافه کشیده شود. در نهایت بازی در وقت های قانونی با نتیجه 0-0 به پایان رسید و دو تیم آماده بازی در وقت های اضافه شدند.


در دو وقت اضافه نیز دو تیم موفق نشدند گلزنی کنند تا در پایان 120 دقیقه تلاش، نتیجه ای بهتر از تساوی 0-0 حاصل نشود و ضربات پنالتی، قهرمان این فصل فوتبال زنان اروپا را مشخص کند. در ضربات پنالتی در مجموع لیون موفق شد با نتیجه 7-6 پیروز و قهرمان اروپا شود.


انتهای پیام/

برچسب ها: پاری سن ژرمن
ارسال نظر
هلدینگ شایسته