دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
12 خرداد 1396 - 11:17
واکنش عضو هیات مدیره استقلال به تغییرات مدیریتی در گفت‌وگو با آنا؛

هیات‌مدیره استقلال قوی‌تر می‌شود/ دلایل شکست مقابل العین بررسی خواهد شد / بحث تغییر سرمربی مطرح نیست

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال گفت: امیدوارم که با تصمیمات درستی که گرفته می‌شود در فصل آینده هیات مدیره استقلال قوی‌تر از فصل قبل شود.
کد خبر : 184404

حسن زمانی درگفت‌وگو با خبرنگار ورزشی آنا درباره شکست 6 بر یک استقلال در خانه العین امارات در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا گفت: «به طور حتم نتیجه‌ای که به دست آمده اصلا قابل قبول نیست. استقلال یکی از بدترین شکست‌هایش را تجربه کرده و هواداران حق دارند به شدت ناراحت باشند. ما باید این موضوع را به دقت بررسی کنیم تا متوجه شویم چرا تیمی که روند رو به رشدی را طی می‌کرده به یکباره با این نتیجه عجیب به حریف خود باخته است.»


وی ادامه داد: «به این منظور جلسه هیات مدیره باشگاه تشکیل می‌شود و به طور کامل دلایل و عوامل حذف استقلال از آسیا را مورد بررسی قرار می‌دهیم. ما نیاز داریم که صحبت‌ها و اتفاقات قبل و بعد از بازی را مشاهده کنیم تا مشخص شود که چرا استقلال چنین شکست عجیبی را پذیرفته است.»


عضو هیات مدیره باشگاه استقلال درباره اینکه او همواره یکی از منتقدین منصوریان بود اما پس از نتایج خوب استقلال دیگر انتقادی نکرد و حالا با جدایی او موافق است یا نه، بیان کرد: «تا زمانی که جلسه هیات مدیره برگزار نشود حرف زدن از تغییرات بی‌فایده است. ما اول باید در جلسه صحبت‌های لازمه را انجام دهیم و بعد از آن درباره تغییرات حرف بزنیم.»


او درباره اینکه زمزمه حضور سرمربی خارجی در استقلال مطرح شده، تصریح کرد: «به‌هیچ عنوان حرفی در مورد سرمربی خارجی به میان نیامده است. افتخاری مدیرعامل باشگاه اعلام کرده برای تقویت کادرفنی دستیار خارجی به کمک سرمربی تیم بیاید.»


زمانی در مورد اینکه داورزنی اعلام کرده در هیات مدیره استقلال و پرسپولیس تغییرات نیاز است تا افراد چابک‌تری استقلال و پرسپولیس را بگردانند، اظهارداشت: «تغییرات در همه جا رخ می‌دهد و ممکن است ما هم در فصل بعد حضور نداشته باشیم. تصمیم گیرنده نهایی وزارت ورزش بوده که متولی استقلال و پرسپولیس است. امیدوارم که با تصمیمات درستی که گرفته می‌شود در فصل آینده هیات مدیره استقلال قوی‌تر از فصل قبل شود تا شرایط باشگاه برای حضور در رقابت‌هایی کم دارد بهتر از قبل شود.»


او در مورد اینکه عنوان شده استقلال حق خود را به اسپانسر واگذار کرده، بیان داشت: «چنین اتفاقی نیفتاده است. اسپانسر طبق قرارداد به حساب باشگاه پول واریز کرده و بعد از این هم تمامی برنامه‌‌های مالی استقلال براساس اسناد معتبر خواهد بود.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب