دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
11 خرداد 1396 - 14:47

دفترچه راهنمای انتخاب رشته آزمون کارشناسی‌ ارشد منتشر شد

دفترچه راهنمای انتخاب رشته‌های تحصیلی آزمون ورودی تحصیلات تکمیلی دوره‌های کارشناسی‌ارشد ناپیوسته سال 96 منتشر شد.
کد خبر : 184360

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، دفترچه راهنمای انتخاب رشته‌ های تحصیلی آزمون ورودی تحصیلات تکمیلی دوره‌های کارشناسی‌ارشد هم‌اکنون بر روی سایت سازمان سنجش قرار گرفته است و بر‌اساس برنامه زمانی پیش‌بینی شده نتیجه اولیه آزمون ورودی دوره‌های کارشناسی‌ارشد ناپیوسته سال ۹۶ به صورت کارنامه تنظیم شده در اوایل نیمه دوم خرداد بر روی سایت این سازمان قرار می‌گیرد.


داوطلبانی که بر‌اساس اعلام نتایج اولیه و کارنامه منتشر شده، مجاز به انتخاب رشته در این آزمون می‌شوند، باید از روز شنبه ۲۰ خرداد بر‌اساس اطلاعیه‌ای که بر روی سایت سازمان سنجش قرار می‌گیرد انتخاب کدرشته محل‌های خود از میان کدرشته‌های مجاز ثبت کنند.


داوطلبانی که مجاز به انتخاب رشته شوند و علاقه‌مند به انتخاب رشته در دانشگاه آزاد اسلامی هستند باید بر‌اساس اطلاعیه‌ای که از سوی دانشگاه آزاد اسلامی منتشر می‌شود در مهلت معین به سایت این دانشگاه مراجعه و انتخاب رشته محل‌های مورد علاقه خود را انجام دهند.


آزمون ورودی دوره‌های کارشناسی‌ارشد ناپیوسته دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی از جمله دانشگاه آزاد اسلامی برای پذیرش دانشجو در ۱۳۲ کدرشته امتحانی در ۶ گروه آزمایشی در روزهای ۷ و ۸ اردیبهشت ۹۶ در ۶۸ شهرستان و ۱۸۵ حوزه امتحانی و ۱۳۲ کدرشته امتحانی برگزار شد.


ظرفیت پذیرش در آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۶ بدون احتساب ظرفیت دانشگاه آزاد اسلامی بیش از ۱۶۲ هزار و ۵۱۶ نفر اعلام شده است که البته این ظرفیت هنوز نهایی نشده است.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته