دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
28 ارديبهشت 1394 - 09:06
با پیگیری‌های اداره کل حقوقی سازمان مرکزی صورت گرفت؛

بازپس‌گیری 96000 مترمربع از زمین‌های واحد گرمسار بعد از 7 سال خلع ید

با پیگیری جدی و مستمر اداره کل حقوقی سازمان مرکزی دانشگاه از مهر سال گذشته، 96000 مترمربع از زمین های واحد گرمسار بازپس گرفته شد.
کد خبر : 18433

به گزارش خبرنگار آنا، کارشناس امور حقوقی واحد گرمسار با اعلام این خبر گفت: 96 هزار متر مربع از زمین های ملکی و دارای سند که در سال 1375 توسط دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار با کاربری کشاورزی و برای انجام امور تحقیقاتی و آموزشی خریداری شده بود با شکایت یک فرد و با ارائه مبایعه نامه عادی، در سال 1387 با رای قطعی دادگاه، سند دانشگاه باطل و به نام آن فرد صادر شد. اما از مهر 1393 و با دستور دکتر طاهره میرساردو سرپرست واحد گرمسار و با پیگیری جدی و مستمر اداره کل حقوقی سازمان مرکزی دانشگاه این پرونده مجددا به جریان افتاد و مفتوح شد.


ابوالقاسم طاهری گفت: پس از مفتوح شدن مجدد پرونده و پیگیری جدی و مستمر مشاورین و کارشناسان حقوقی دانشگاه در مرحله اعاده دادرسی رای بر بی‌حقی آن فرد به صورت قطعی صادر و مالکیت این زمین به دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار بازگردانده شد.


وی اظهار کرد: این زمین با کاربری کشاورزی در روستای غیاث آباد واقع شده و برای انجام امور آموزشی و تحقیقاتی مورد استفاده قرار خواهد گرفت.


کارشناس حقوقی واحد گرمسار از تلاش ها و پیگیری های جدی دکتر میرساردو و اداره کل امور حقوقی سازمان مرکزی در باز پس‌گیری اموال دانشگاه قدردانی کرد.


انتهای پیام/

برچسب ها: دکتر میرساردو
ارسال نظر
قالیشویی ادیب