دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
27 ارديبهشت 1394 - 16:57
رییس واحد قزوین خبر داد

بازدید روسای دانشگاه‌های شرق آسیا از دستاوردهای پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی

رییس واحد قزوین با اشاره به بازدید روسای دانشگاه های جنوب شرق آسیا از دستاوردهای پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی، گفت: قطعا برگزاری این نمایشگاه فرصت خوبی برای تبادل اطلاعات و تکنولوژی میان دانشگاه آزاد اسلامی و سایر دانشگاه ها را فراهم می‌کند.
کد خبر : 18426

به گزارش خبرگزاری آنا، دکتر مرتضی موسی خانی گفت: سومین جشنواره علمی، پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی که همزمان با سالگرد دانشگاه برگزار می شود، به ارائه آخرین دستاوردهای واحدهای این دانشگاه در حوزه هایی مانند تکنولوژی های جدید، مهندسی پزشکی، برق و ... می‌پردازد.


وی با اشاره به تفاوت های این نمایشگاه با سایر نمایشگاه های دانشگاه آزاد اسلامی در هفته پژوهش اظهار داشت: برگزاری این نمایشگاه در واحد علوم و تحقیقات تهران و درفضایی وسیع و مناسب امکان به نمایش گذاردن بهتر دستاوردهای دانشگاه آزاد اسلامی را فراهم آورده است.


موسی خانی، با اشاره به بازدید روسای دانشگاه های جنوب شرق آسیا از جشنواره فرهیختگان، گفت: قطعا این نمایشگاه فرصت خوبی را برای تبادل اطلاعات و تکنولوژی میان دانشگاه آزاد اسلامی و سایر دانشگاه ها فراهم خواهد کرد.


وی خاطرنشان کرد: دانشجویان، اعضای هیات علمی و علاقمندان به امور پژوهشی می توانند از روز شنبه سوم خردادماه لغایت هفتم خردادماه از این نمایشگاه بازدید کنند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته