دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
11 خرداد 1396 - 12:33
دروازه‌بان استقلال خوزستان در گفت وگو با آنا

با تهدید مسئولین فدراسیون به قطر رفتیم/ پورموسوی حق داشت به فولاد برود

دروازه‌بان استقلال خوزستان گفت: مسئولین فدراسیون و سازمان لیگ با ما تماس گرفتند که اگر مقابل الهلال حاضرنشوید محروم می‌شوید و به همین دلیل بخاطر آبروی خودمان به قطر رفتیم.
کد خبر : 184258

وحید شیخ ویسی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی آنا، در مورد شکست استقلال خوزستان در دو بازی رفت وبرگشت مقابل الهلال و حذف از رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا گفت: «ما زمانی که در لیگ قهرمانان آسیا شرکت کردیم هدفمان این بود که آبروی فوتبال ایران را در این رقابت‌ها نگه داریم و با نتایج خوبی از رقابت‌ها کنار رویم. اما با زحمت کادر فنی و بازیکنان از دور گروهی صعود کردیم و در واقع به چیزی که خواستیم رسیدیم. در مرحله حذفی به الهلالی خوردیم که یکی از قوی‌ترین تیم‌های آسیا است. در بازی رفت در حالی مقابل الهلال قرار گرفتیم که بچه‌ها 2 هفته تمرین نکرده بودند و تنها 2 روز قبل از بازی دو جلسه تمرین کردیم و مقابل این تیم به میدان رفتیم.»


وی ادامه داد: «در بازی رفت خوب بازی کردیم و حتی گل اول را هم به ثمر رساندیم اما متاسفانه در نیمه دوم با دریافت دو گل بازی را واگذار کردیم. در بازی برگشت هم بچه‌ها نمی‌خواستند به قطر بروند اما با تهدید‌هایی که از سوی سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال شد نظرمان عوض شد و به قطر رفتیم و در بدترین شرایط روحی مقابل الهلال قرار گرفتیم. بازی دوم را هم خوب شروع کردیم اما نداشتن تمرکز و روحیه خوب باعث شد این بازی را هم واگذار کنیم و در حالی که مطمئن بودیم اگر قدری از ما حمایت می‌شد می‌توانستیم حتی الهلال را هم شکست دهیم و به مرحله بعد صعود کنیم.»


شیخ ویسی در مورد کم‌لطفی مسئولین به این باشگاه و خذف استقلال خوزستان از لیگ قهرمانان آسیا بیان کرد: «ای‌کاش مسئولین زودتر فکری به حال این تیم می‌کردند. در این فصل کم‌لطفی زیادی به ما شد و همه ما دوست داشتیم تا فصل به پایان برسد تا بتوانیم خودمان را ریکاوری ذهنی کنیم. قبل از بازی برگشت مقابل الهلال ما قصد نداشتیم که به قطر برویم اما به تک تک بازیکنان تیم زنگ زدند و تهدید کردند که اگر به قطر نروید شما را محروم می‌کنیم و باید حتما در این بازی شرکت کنید.»


وی افزود: «قبل از سفر به قطر یکی از مسئولین با من تماس گرفت و اعلام کرد که شما برای بازی با الهلال به قطر بروید و ما درصدی از مطالبات شما را واریز می‌کنیم و زمانی که برگشتید پول داخل حساب شما است. ما بازی خودمان را انجام دادیم و برگشتیم اما از پول خبری نیست که نیست. یک بازیکن وقتی با یک باشگاه قرارداد می بندد قرارداد دوطرفه است. ما در این فصل 37 بازی برای استقلال انجام دادیم اما تنها 45 درصد از پول خودمان را گرفتیم در حالی که لیگ به پایان رسید و دست بچه‌ها به هیچ جایی بند نیست. بعضی از بازیکنان تیم کل فصل 2-3 میلیون پول گرفتند و یک بازیکن در یکسال با 2 میلیون تومان باید به چه صورتی امورات خودش را بگذراند؟»


دروازه‌بان استقلال خوزستان در مورد رفتن سیروس پورموسوی به فولاد و نظر برخی از کارشناسان در مورد کار غیرحرفه‌ای سرمربی استقلال خوزستان افزود: «سیروس پورموسوی در کل فصل زحمت زیادی برای تیم کشید و بازیکنان هم به احترام او حرفی نزدند. او در حالی که از هفته 25 لیگ پیشنهاد داشت اما همه پیشنهادها را به آخر فصل موکول کرد. در حال حاضر هم باید تکلیفش را برای فصل بعد مشخص می‌کرد و مسئولین فولاد برای اینکه خیال هواداران خودشان را راحت کنند این خبر را اعلام کردند.»


وی در خصوص وضعیتش برای فصل بعد گفت: «من از چند تیم لیگ برتری پیشنهاد داریم و مسئولین باشگاه به من قول دادند که تا چند روز آینده اگر اوضاع بر همین منوال باشد رضایتنامه من را صادر کنند. من هم تا چند روز بعد صبر می‌کنم و اگر اوضاع باشگاه فرق نکند تیم جدیدم را انتخاب می کنم.»



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته