دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
27 ارديبهشت 1394 - 17:06
مدیر عامل بیمارستان میلاد:

مرکز تحقیقات بالینی سرطان بیمارستان میلاد در وزارت بهداشت ثبت شد

مدیر عامل بیمارستان میلاد گفت: مرکز تحقیقات بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی میلاد به عنوان اولین مرکز تحقیقات مصوب بیمارستانی در حوزه سازمان تأمین اجتماعی فعالیت خود را آغاز کرده که این مرکز توسط وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ثبت شد.
کد خبر : 18425

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، محمودرضا فیاض با بیان این مطلب، افزود: مرکز پژوهش‌های بالینی بیمارستان در سال 1390 با تصویب هیئت مدیره بیمارستان تاسیس و شروع به فعالیت کرد و طی این مدت علاوه بر بررسی و اجرای طرح‌های پژوهشی متعدد و سایر فعالیت‌های مرتبط، پروسه تصویب و ثبت مراکز تحقیقاتی بالینی را در رشته‌های مختلف در وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی آغاز کرده است.


وی افزود: بر اساس اهداف استراتژیک، انجام فعالیت‌های تحقیقاتی از سیاست‌های مهم بیمارستان میلاد بوده و در این زمینه توسعه مدیریت دانش و نوآوری در فرایندهای بالینی بیمارستان به عنوان یکی از اهداف استراتژیک تعریف شده است.


مدیر عامل بیمارستان میلاد با اشاره به فراوانی انواع بیماری‌های سرطانی در کشور و مراجعه تعداد انبوهی از آنها به بیمارستان میلاد، تصریح کرد: این بیمارستان تبدیل به یکی از مراکز مهم تشخیص و درمان اولیه انواع سرطان‌ها شده و وجود اطلاعات با اهمیت در خصوص تنوع و فراوانی بیماران، لزوم تحقیق و بررسی در خصوص جنبه‌های مختلف بیماری‌های سرطانی را سبب شده است.


وی گفت: به منظور افزایش ظرفیت علمی بیمارستان میلاد و حضور در مجامع علمی انکولوژی و انتقال تجارب ارزشمند تشخیصی و درمانی بیمارستان در قالب کنگره‌ها، مقالات و انتشار مجلات علمی، پژوهشی وزارت بهداشت نسبت به ثبت و صدور مجوز تاسیس مرکز تحقیقات بالینی سرطان بیمارستان میلاد اقدام کرده است.


انتصاب عضو هیأت مدیره بیمارستان میلاد


همچنین در احکام صادر شده از سوی سیدتقی نوربخش آمده است: با استناد به مصوبه هیأت مدیره محترم سازمان؛ نظر به تعهد، تخصص، تجارب شایسته و سوابق علمی و اجرایی جنابعالی، بدین‌وسیله به سمت عضو هیأت مدیره موسسه خدمات بهداشتی و درمانی میلاد سلامت تهران منصوب می‌شوید تا با هماهنگی سایر اعضاء هیأت مدیره در جهت ارتقاء سطح کیفی و تخصصی موسسه مزبور و دستیابی به اهداف اولیه آن موسسه انجام وظیفه نمائید.


از درگاه خداوند متعال توفیقات روزافزون جنابعالی را در راه خدمت شایسته به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با رعایت قانونمداری، اعتدال و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید مسألت می‌کنم.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته